PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca u innego pracodawcy podczas urlopu...

  • 1. Data: 2007-08-29 07:31:34
    Temat: Praca u innego pracodawcy podczas urlopu...
    Od: <f...@g...pl>

    Można tak??
    Biorę np.: 3 tygodnie urlopu u pracodawcy X, a w tym czasie idę do pracy na
    ten czas do pracodawcy Y. Oczywiście legalnie na podstawie umowy o pracę na 1
    miesiąc. KP nie stoi na przeszkodzie by tak zrobić?? Teoretycznie przecież to
    jest mój urlop, mój wolny czas i mogę z nim zrobić co chcę.... chyba.....
    pzdr.

  • 2. Data: 2007-08-29 07:49:38
    Temat: Re: Praca u innego pracodawcy podczas urlopu...
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    f...@g...pl pisze:
    > Można tak??

    można

  • 3. Data: 2007-08-29 07:49:43
    Od: "l...@g...com" <l...@g...com>

    On 29 Sie, 09:31, <f...@g...pl> wrote:
> [...]
    > jest mój urlop, mój wolny czas i mogę z nim zrobić co chcę.... chyba.....

    niby wszystko tak, lecz z tego co mi wiadomo, to mozesz isc do innej
    pracy podczas urlopu, jedynie wtedy kiedy na Twojej umowie o prace [z
    obecnym pracodawca] nie jest widoczne zdanie o wylacznosci dla firmy.

    pozdr.

  • 4. Data: 2007-08-29 08:11:06
    Od: <f...@g...pl>

    l...@g...com <l...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > pracy podczas urlopu, jedynie wtedy kiedy na Twojej umowie o prace [z
    > obecnym pracodawca] nie jest widoczne zdanie o wylacznosci dla firmy.

    nie ma nic takiego. konkurencja też to nies jest, bo to zupełnie inna
    branża :))

  • 5. Data: 2007-08-29 09:50:17
    Od: "l...@g...com" <l...@g...com>

    > nie ma nic takiego. konkurencja też to nies jest, bo to zupełnie inna
    > branża :))

    no to w takim razie mozna :) jak nic w umowie nie masz a poza tym na
    dodatek to inna branza

    pozdr.

  • 6. Data: 2007-08-29 19:28:00
    Od: " leszek" <s...@g...pl>

    Żadne przepisy nie określają, co ci wolno a co nie wolno robić w czasie urlopu
    wypoczynkowego. Jednak, nawet będąc na urlopie, w dalszym ciągu jest
    zatrudniony u swojego pracodawcy, więc nie wolno ci, na przykład, prowadzić
    działalności konkurencyjnej względem pracodawcy,.