PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca platformy wiertnicze?

  • 1. Data: 2002-06-13 08:44:38
    Temat: Praca platformy wiertnicze?
    Od: "Bartek T" <d...@w...pl>

    Zainteresowany jestem pracą na platformach wiertniczych, w związku z tym
    mama pytanie dotyczące tego czy ktoś z was tam pracował.
    W internecie można znaleźć takie oferty pracy.
    Czy to prawda, iż można tam zarobić 300$ dziennie?

    Za wszelkie uwagi będę bardzo wdzięczny.

    Bartek

  • 2. Data: 2002-06-13 08:58:30
    Temat: Re: Praca platformy wiertnicze?
    Od: "Magdunia" <m...@k...net.pl>

    "Bartek T" <d...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > W internecie można znaleźć takie oferty pracy.
    > Czy to prawda, iż można tam zarobić 300$ dziennie?
    >
    > Za wszelkie uwagi będę bardzo wdzięczny.

    Z tego co wiem najpelniejszych informacji mozna uzyskac na przyklad w
    ambasadzie norweskiej.
    Oczywiscie, ze mozes ztyle zarobic - ale... praca jest w systemie pracujesz
    2 tygodnie i dostajesz kase, potem 2 tygodnie brak pracy i niestety musisz
    sie z tego co zarobiles utrzymac.
    Kasa do zarobienia jest w zaleznosci od posiadanych kwalifikacji: im wiecej
    ich masz tym wiecej zarabiasz. Czyli: jesli masz uprawnienia nurka (super
    jakies) + spawacza + nie wiem co jeszcez + oczywisci ewdrozysz sie do pracy
    to mozliwe, ze tyle zarobisz. Na poczatek zapomnij.

    Magda

  • 3. Data: 2002-06-14 13:53:18
    Od: "Chester EM" <c...@w...kki.net.pl>

    Użytkownik "Magdunia" <m...@k...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    pracujesz
    > 2 tygodnie i dostajesz kase, potem 2 tygodnie brak pracy i niestety

    Możesz zdradzić na jakich stanowiskach na platformie
    zarabia się 4200USD miesięcznie?
    (pytanie bez podtekstów)

    Czif w BP z dyplomem kapitańskim zarabia 2700USD ...

    Pozdrawiam

    Chester EM

  • 4. Data: 2002-06-14 14:02:14
    Od: "Magdunia" <m...@k...net.pl>

    "Chester EM" <c...@w...kki.net.pl> wrote in message

> [...]
    > zarabia się 4200USD miesięcznie?
    > (pytanie bez podtekstów)
    >
    > Czif w BP z dyplomem kapitańskim zarabia 2700USD ...

    Czesterku kochany (pewnie jak pomyslisz to mnie sobie przypomnisz) mowialm,
    ze to zalezy, nie pytalam dokladnie kto za co i ile zarabia. Wiem tylko, ze
    im wiecej jest przydatnych potwierdzonych umiejetnosci tym lepiej.

    Magda

  • 5. Data: 2002-06-14 14:26:56
    Od: "Chester EM" <c...@w...kki.net.pl>

> [...]
    tylko, ze
    > im wiecej jest przydatnych potwierdzonych umiejetnosci tym lepiej.

    :-) Na pewno.

    Informatyk na supertankowcu, odpowiedzialny za utrzymanie systemow
    bezpieczenstwa zarabia ok. 300$ dziennie. Stad moje pytanie.
    Moze szansa ludzkiego trybu pracy za godziwe pieniadze
    jest wlasnie na platformach?
    :-)

    Pozdrawiam Magduniu ciepło :-)
    (teraz skojarzyłem m...@k...net.pl) :-)))

    Chester EM

  • 6. Data: 2002-06-14 14:29:52
    Od: "Magdunia" <m...@k...net.pl>

    > Użytkownik "Magdunia" <m...@k...net.pl> napisał w wiadomości

    > mowialm,
    > tylko, ze
    >
    > :-) Na pewno.
    Najgorzej tylko, ze wiekszosc ludzi nie wiaze kwalifikacji i doswiadczenia z
    kasa. Widza tylko te cyferki i widza swoje konta i te sumy na swoich
    kotach.. A tu juz droga nie taka prosta....

> [...]
    > bezpieczenstwa zarabia ok. 300$ dziennie. Stad moje pytanie.
    > Moze szansa ludzkiego trybu pracy za godziwe pieniadze
    Moze i tak, ale.. tak jak pisalam, pracujesz 2 tygodnie, zarabiasz, a 2
    tygodnie odwoza Cie do pobliskiego (o okolo 2 godziny plyniecia morzem)
    miasteczka i ... zyj, a my przyplyniemy po Ciebie za kolejne 2 tygodnie.
    Czyli tak naprawde zarobiona kasa rozklada sie na miesiac...

    > Pozdrawiam Magduniu ciepło :-)
    > (teraz skojarzyłem m...@k...net.pl) :-)))
    Rowniez ;-)))))

    Magda

  • 7. Data: 2002-06-14 14:33:38
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <aecuhg$obd$1@news2.ipartners.pl> Chester EM napisał(a):
    > mowialm,
    > tylko, ze
    >
    >:-) Na pewno.
    >
    > Informatyk na supertankowcu, odpowiedzialny za utrzymanie systemow
    > bezpieczenstwa zarabia ok. 300$ dziennie.

    WOW!!! Jak, gdzie, co i kiedy?! Nie myślałem, że istnieje możliwość syntezy
    informatyki z miłością do morza?!

    Gdybym znalazł taką robotę, to chyba bym się nie zastanawiał.
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

  • 8. Data: 2002-06-14 14:46:41
    Od: "Chester EM" <c...@w...kki.net.pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@s...eu.org> napisał w wiadomości

    > WOW!!! Jak, gdzie, co i kiedy?! Nie myślałem, że istnieje możliwość
    syntezy
    > informatyki z miłością do morza?!

    Jest. Choć jeszcze nie znam szczegółów np. dot. wymagań dla kandydata.

    > Gdybym znalazł taką robotę, to chyba bym się nie zastanawiał.

    :-))
    Ja też nie.

    Pozdrawiam

    Chester EM

  • 9. Data: 2002-06-14 19:10:52
    Od: "Johny" <j...@s...pl>

> [...]
    > W internecie można znaleźć takie oferty pracy.
    > Czy to prawda, iż można tam zarobić 300$ dziennie?

    To zależy od twoich kwalifikacji, np. nawigator ~6000$/mc

    Johny

  • 10. Data: 2002-06-15 12:33:48
    Od: "MichelDiabolo" <b...@g...pl>

    Dzienny zarobek "pomocnika" sięga od 310-345 USD, pracuje sie 12 h na dobe.
    Wiertacz pokładowy: 320-355 USD
    Wiertacz (po 3-5 latach): 405-430 USD
    Pracownicy obsługi 290-320 USD.
    Normalnie pracuje sie zgodnie z systemem 14/21, czyli 14 dni na 21 dni
    urlopu (9 razy w raku).
    Umowe sie podpisuje chyba na minimum rok a dostanie sie tam do pracy
    graniczy z cudem.
    Ale cuda sie przeciez zdazaja :)