PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w niemczech

  • 1. Data: 2002-06-13 06:00:02
    Temat: praca w niemczech
    Od: "Tomasz Sikora" <t...@s...waw.pl>

    Witam, jestem studentem, od 1 lipca mam pozwolenie na prace na terenie
    Niemiec - czy moze ktos ma namiary na jakiegos pracodawce -, kazda praca -
    rolnictwo, gastronomia , sprzatanie

    Tomek
    PS za zalatwiona prace odwdziecze sie po 1 wyplacie.

  • 2. Data: 2002-06-13 07:26:35
    Temat: Re: praca w niemczech
    Od: "budowa-2" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Tomasz Sikora" <t...@s...waw.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rolnictwo, gastronomia , sprzatanie
    >
    > Tomek
    > PS za zalatwiona prace odwdziecze sie po 1 wyplacie.

    Masz "niemieckie papiery"?

  • 3. Data: 2002-06-15 20:17:09
    Od: "+/-" <n...@e...available>

    hej!

    jak zalatwiles? na jak dlugo? do czego uprawnia, wszelkie zawody???

    pozdr