PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca na platformach

  • 1. Data: 2002-02-17 12:15:25
    Temat: Praca na platformach
    Od: "mortal" <m...@w...pl>

    ------=_NextPart_000_0092_01C1B7BF.1ADDBAE0

    >U=C5=BCytkownik "Szym" <s...@z...kis.p.lodz.pl>

    >pracuje sobie w firmie jakies 2 lata. zaczynalem jako student.
    >teraz sie obronilem. czy oprocz tego ze wzrosla moja wartosc na rynku =
    pracy
    >:))))
    >mam jakis argument formalny z tego powodu proszac o podwyzke?
    W wielu firmach jest

    ------=_NextPart_000_0092_01C1B7BF.1ADDBAE0

    =EF=BB=BF<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
    <HTML><HEAD>
    <META http-equiv=3DContent-Type content=3D"text/html; charset=3Dutf-8">
    <STYLE>BLOCKQUOTE {
    COLOR: green
    }
    BLOCKQUOTE BLOCKQUOTE {
    COLOR: red
    }
    BLOCKQUOTE BLOCKQUOTE BLOCKQUOTE {
    COLOR: orange
    }
    BLOCKQUOTE BLOCKQUOTE BLOCKQUOTE BLOCKQUOTE {
    COLOR: gray
    }
    :link {
    TEXT-DECORATION: none
    }
    :visited {
    TEXT-DECORATION: none
    }
    :active {
    TEXT-DECORATION: none
    }
    :hover {
    FONT-WEIGHT: bold! important
    }
    </STYLE>

    <META content=3D"MSHTML 6.00.2600.0" name=3DGENERATOR></HEAD>
    <BODY bgColor=3D#ffffff>
    <DIV><FONT size=3D2></FONT>&nbsp;</DIV>
    <BLOCKQUOTE dir=3Dltr=20
    style=3D"PADDING-RIGHT: 0px; PADDING-LEFT: 5px; MARGIN-LEFT: 5px; =
    BORDER-LEFT: #000000 2px solid; MARGIN-RIGHT: 0px">
    <DIV>U=C5=BCytkownik "Szym" &lt;<A=20
    =
    href=3D"mailto:s...@z...kis.p.lodz.pl">s.polaws@
    zly.kis.p.lodz.pl</A>=
    &gt;</DIV>
    <DIV>&nbsp;</DIV>
    <DIV>pracuje sobie w firmie jakies 2 lata. zaczynalem jako =
    student.</DIV>
    <DIV>teraz sie obronilem. czy oprocz tego ze wzrosla moja wartosc na =
    rynku=20
    pracy</DIV>
    <DIV>:))))</DIV>
    <DIV>mam jakis argument formalny z tego powodu proszac o=20
    podwyzke?</DIV></BLOCKQUOTE>
    <DIV dir=3Dltr>W wielu firmach jest</DIV></BODY></HTML>

    ------=_NextPart_000_0092_01C1B7BF.1ADDBAE0--

  • 2. Data: 2002-02-17 16:03:17
    Temat: Re: Praca na platformach
    Od: "malesiak" <m...@a...waw.pl>

    "Artur B." <g...@b...pl> wrote in message

    > Użytkownik "Brianna" <B...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > [ciach]
    >
    > Moze powinnas dodac ta formułke typu wyrazam zgode na przetwazanie moich
    > danych bla bla bla...

    jest dodana :)) tylko chyba przeoczylam ja zamieszczajac w niusach... no
    coz.. zdaza sie czasem :))
    pozdrawiam Brianna

  • 3. Data: 2002-02-17 17:13:13
    Od: "BadeK" <b...@p...onet.pl>

    > Firma chce wyslac mnie na szkolenia z systemu SAS.
    > Czy ktos byl na takich kursach? Ponizej podaje ich tematy.

    nie jestem pewien, ale to chyba MSW moze wysyłać na takie szkolenie? SAS -
    Special Air Service... ;-)))

    Pozdrawiam
    szwagier

  • 4. Data: 2002-02-17 20:19:03
  • 5. Data: 2002-02-18 11:51:57
    Od: "Chester EM" <c...@w...kki.net.pl>

    > Czy pracodawca jest zobowiązany do zwrotu kosztu nauki, dojazdów, itp. ?
    > Co mówi o tym kodeks pracy ? Może zawracając mi część poniesionych kosztów
    > mógłby sam coś odpisać z podatku ?

    Z tego co mi wiadomo to pracodawca nie jest do niczego zobowiązany. Co
    prawda możesz złożyć podanie z prośbą o dofinansowanie studiów ale to czy
    się zgodzi czy nie zależy tylko i wyłącznie od jego dobrej woli. Są nawet
    takie przepisy jednak mówią one tylko o takiej możliwości i nikogo do
    niczego nie zmuszają. (z tego co wiem)
    Pozdrawiam.

  • 6. Data: 2002-02-18 13:29:18
    Od: "Connecticut" <p...@p...interia.pl>

    "Sebastian" <s...@o...pl> wrote:
    > zalozmy ze ktos (nauczyciel) jest zatrudniony w dwoch szkolach 1
    etat +
    > 1/2 etatu, czy pensja w szkole w ktorej pracuje na pol etatu rowniez
    > powinna byc obciazona wszystkimi ZUSami, podatkami itp. ?

    Tak.

  • 7. Data: 2002-02-18 13:56:53
    Od: "Chester EM" <c...@w...kki.net.pl>

    Użytkownik "M. Zenda" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Ja myslicie, co robic, jesli w czasie rozmowy kwalifikacyjnej mowia, ze w
    > cigu maks. 2 tyg.
    > sie odezwa (nawet jesli odp. bedzie negatywna), po czym cisza... nikt sie
    > nie odzywa.
    >
    > Czy powinienem zadzwonic, wyslac emaila..... Czy jest to raczej zle
    widziane
    > wsrod
    > pracodawcow???

    Jak zawsze jest wiele mozliwosci. Jesli gwarantuja pod koniec ze na pewno
    zadzwonia i nie dzwonia a firma ma jakas renome to warto zadzwonic i
    podkreslic ze Panstwo gwarantowali i tego nie uczynili wiec to ja chcialbym
    sie dowiedzieć jak sprawa sie ma. Ale jesli jest to na zasadzie zadzwonimy a
    jesli nie to finish, to lepiej sie nie trudzic i nie dzwonic jest tyle
    miejsc gdzie sie mozna postresowac, to juz lepiej na trzeciego wyprzedzac
    (wiecej adrenaliny zaruje) a na ogol i tak sa to firmy o marnej reputacji.
    Tak na prawde Ci wielcy wiedza ze ludzie do nich lgna bo maja dobra opinie i
    nie zaluja na znaczki i telefony bo wystawiaja sobie opinie, to tez
    dzialania marketingowe i to na bardzo waznej grupie potencjalnych
    pracownikach.

    /WPI

  • 8. Data: 2002-02-18 14:16:53
    Od: s...@s...eu.org (Michał Jęczalik)

    Warto czatować aby poznać jeden więcej sposób ,jak człowiek człowieka robi w
    wała.

  • 9. Data: 2002-02-18 17:42:08
    Od: "Chester EM" <c...@w...kki.net.pl>

    Panowie Greencardy przeczytajta artykul na onecie
    http://tygodnikforum.onet.pl/1077148,0,2930,923,1,ar
    tykul.html
    i powiedzcie ile z tego bazgrania jest prawdy

    Pzdr
    Limfo

  • 10. Data: 2002-02-18 18:04:29
    Od: spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a (Limfo)

    Na farmie? Ile placa teraz za godzine?
    Do platform trzeba mieć specjalne papiery, tak przynajmniej pisali gdzieś
    w tamtejszej prasie.
    Strzeż się lewych firm zagranicznych, które poszukują pracowników
    w Polsce. Niedawno (patrz archiwum) na grupie poruszany był temat fałszywych
    firm,
    które rekrutują marynarzy do pracy na zagranicznych statkach. Każda poważna
    firma
    zagraniczna zwraca się bowiem jak już to do KUP lub po prostu działa przez
    przedstawicielstwo.