PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca na platformach › Re: Praca na platformach
    From: "Chester EM" <c...@w...kki.net.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca na platformach
    Date: Mon, 18 Feb 2002 14:56:53 +0100

    Użytkownik "M. Zenda" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:a4qj2l$4qa$1@news.tpi.pl...
    > Witam,
    > Ja myslicie, co robic, jesli w czasie rozmowy kwalifikacyjnej mowia, ze w
    > cigu maks. 2 tyg.
    > sie odezwa (nawet jesli odp. bedzie negatywna), po czym cisza... nikt sie
    > nie odzywa.
    >
    > Czy powinienem zadzwonic, wyslac emaila..... Czy jest to raczej zle
    widziane
    > wsrod
    > pracodawcow???

    Jak zawsze jest wiele mozliwosci. Jesli gwarantuja pod koniec ze na pewno
    zadzwonia i nie dzwonia a firma ma jakas renome to warto zadzwonic i
    podkreslic ze Panstwo gwarantowali i tego nie uczynili wiec to ja chcialbym
    sie dowiedzieć jak sprawa sie ma. Ale jesli jest to na zasadzie zadzwonimy a
    jesli nie to finish, to lepiej sie nie trudzic i nie dzwonic jest tyle
    miejsc gdzie sie mozna postresowac, to juz lepiej na trzeciego wyprzedzac
    (wiecej adrenaliny zaruje) a na ogol i tak sa to firmy o marnej reputacji.
    Tak na prawde Ci wielcy wiedza ze ludzie do nich lgna bo maja dobra opinie i
    nie zaluja na znaczki i telefony bo wystawiaja sobie opinie, to tez
    dzialania marketingowe i to na bardzo waznej grupie potencjalnych
    pracownikach.

    /WPI