PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szukanie pracy w wawie bez warszawskiego adresu ???

  • 1. Data: 2002-02-17 00:18:58
    Temat: Szukanie pracy w wawie bez warszawskiego adresu ???
    Od: <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "svobo" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:a4k3ak$c42$2@news.tpi.pl...

    > tz, ze jesli zlece KOMUS na okres 3 miesiecy po 8 godzin na dzien obsluge
    > maszyny "do bicia piany", a te "ubita piane" odbiera mój klient co dzien
    > rano i placi mi za nia gotówka, i ten KTOS np. po 2 week pracy mówi mi w
    > sobote: 'wiecej "piany nie bije", od poniedzialku nie przychodze do
    roboty',
    > a mnie udaje sie zatrudnic innego "ubijacza piany" od srody, to np. za
    brak
    > produkcji (i sprzdazy) przez poniedzialek i wtorek, spowodowany
    > niewykonaniem zlecenia, nie moge zadac od tego KOGOS naprawienia
> [...]

    Jak chcesz tego uniknąć to wpisz do umowy odpowiednie paragrafy. Umowa która
    ich nie zawiera do niczego Cie nie upoważnia ani do niczego nie zobowiązuje.
    Natomiast nie ma żadnych ograniczeń finansowych w takich umowach więc w
    treści może być np. "Strona zrywająca umowę bez wypowiedzenia zapłaci
    drugiej stronie karę umowną w wysokości 1.000.000 zł", i już.;)

    Wiesiek

  • 2. Data: 2002-02-17 13:01:05
    Od: g...@i...com (Piotr Gralak)

    ------=_NextPart_000_009F_01C1B7BF.3ED5F390

    >U=C5=BCytkownik "c0unt.z3r0" <2...@w...pl>
    >"sklej" sobie adres z dwoch linijek - newsreader ci zmasakrowal link =
    na pol
    Bzdura. Tak zosta=C5=82 wys=C5=82any

    ------=_NextPart_000_009F_01C1B7BF.3ED5F390

    =EF=BB=BF<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
    <HTML><HEAD>
    <META http-equiv=3DContent-Type content=3D"text/html; charset=3Dutf-8">
    <STYLE>BLOCKQUOTE {
    COLOR: green
    }
    BLOCKQUOTE BLOCKQUOTE {
    COLOR: red
    }
    BLOCKQUOTE BLOCKQUOTE BLOCKQUOTE {
    COLOR: orange
    }
    BLOCKQUOTE BLOCKQUOTE BLOCKQUOTE BLOCKQUOTE {
    COLOR: gray
    }
    :link {
    TEXT-DECORATION: none
    }
    :visited {
    TEXT-DECORATION: none
    }
    :active {
    TEXT-DECORATION: none
    }
    :hover {
    FONT-WEIGHT: bold! important
    }
    </STYLE>

    <META content=3D"MSHTML 6.00.2600.0" name=3DGENERATOR></HEAD>
    <BODY bgColor=3D#ffffff>
    <DIV><FONT size=3D2></FONT>&nbsp;</DIV>
    <BLOCKQUOTE dir=3Dltr=20
    style=3D"PADDING-RIGHT: 0px; PADDING-LEFT: 5px; MARGIN-LEFT: 5px; =
    BORDER-LEFT: #000000 2px solid; MARGIN-RIGHT: 0px">
    <DIV>U=C5=BCytkownik "c0unt.z3r0" &lt;<A=20
    href=3D"mailto:2...@w...pl">2...@w...pl</A>&gt;</DIV>
    <BLOCKQUOTE=20
    style=3D"PADDING-LEFT: 5px; MARGIN-LEFT: 5px; BORDER-LEFT: #000000 2px =
    solid">
    <DIV>Error: Invalid article key=20
    (DW,20020215,,202110010,AR).</DIV></BLOCKQUOTE>
    <DIV>"sklej" sobie adres z dwoch linijek - newsreader ci zmasakrowal =
    link na=20
    pol</DIV></BLOCKQUOTE>
    <DIV dir=3Dltr>Bzdura. Tak zosta=C5=82 wys=C5=82any</DIV></BODY></HTML>

    ------=_NextPart_000_009F_01C1B7BF.3ED5F390--

  • 3. Data: 2002-02-17 19:57:24
    Od: <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert" <n...@k...net.pl> napisał w wiadomości
    > Jest to chyba jedno z trudniejszych pytań na romowach kwalifikacyjnych.
    Ile
    > mam powiedzieć, że jakie wynagrodzenie by mnie usatysfakcjonowało ?

    Ostatnio zapytano mnie, jakie zarobki mnie satysfakcjonująNie ile chcę
    zarabiac, tylko własnie "ile satysfakcjonuje". Z dodatkiem, że jeśli firma
    np. oferuje więcej, to oni oczywiście dadza mi tyle, ile normalnie, a nie
    tyle ile powiedziałem.
    Po pół roku na bezrobociu powiedziałem im ok. 1/2 wczesniejszych zarobków.
    Mam tą pracę.

    Pozdrawiam
    szwagier

  • 4. Data: 2002-02-18 08:28:33
    Od: "blueberry" <b...@p...onet.pl>

    Witam,
    Ja myslicie, co robic, jesli w czasie rozmowy kwalifikacyjnej mowia, ze w
    cigu maks. 2 tyg.
    sie odezwa (nawet jesli odp. bedzie negatywna), po czym cisza... nikt sie
    nie odzywa.

    Czy powinienem zadzwonic, wyslac emaila..... Czy jest to raczej zle widziane
    wsrod
    pracodawcow???

    Pozdrowienia,
    Marek

  • 5. Data: 2002-02-19 22:34:16
    Od: "Piotr Zielinski" <z...@p...onet.pl>

    > Będąc zinteresowanym produktami  pewnej firmy, przejrzałem jej witrynę.
    >
    > Przy okazji zajrzałem na:
    > http://www.papirus.pl/index.php?url=pracownicy.php
    >
    > Niektóre nazwiska jakoś dziwnie się powtarzają ;-)
    >

    > jaca

    ta firma jest w starogardzie gdanskim o ile dobrze pamietam - male miasto -duze
    bezrobocie nie dziwie sie ze ludzie wkrecaja swoich na ich miejscu pewnie
    zachowalbym sie tak samo

  • 6. Data: 2002-02-19 22:56:22
    Od: <a...@p...onet.pl>

    Cześć,
    Szukam informatyków z Krakowa, którzy są zadowoleni ze swojej pracy i mogą z
    czystym sumieniem polecić firmę, w której pracują jako godną zainteresowania
    przy szukaniu zatrudnienia.
    Jeśli praca u Was jest interesująca, działają u Was ciekawe systemy, jest
    zgrany zespół no i oczywiście uczciwe wynagrodzenie - napiszcie.

    Jeśli ktoś ma/miał do czynienia z firmą, którą należy omijać szerokim
    łukiem, proszę o ostrzeżenie.

    A może ktoś zna jakieś "przecieki" na temat planów rekrutacyjnych w swojej
    firmie na późną jesień tego roku?

    Z góry dzięki za odzew

    Rad

  • 7. Data: 2002-02-23 11:31:36
    Od: "CoSmOs" <c...@m...poznan.pl>

    Cześć,

    Czy jest jakiś sposób na odzyskanie pieniędzy, jeżeli pracodawca nie
    uwzględnił przekroczenia limitu i nadal odprowadzał składki na
    ubezpieczenia społeczne?

    --
    Pozdrawiam,
    Kaizen x...@c...sz

  • 8. Data: 2002-04-17 13:38:28
    Od: "ApaP" <a...@s...pl>

    a ja mam prosbe , sprobojcie moze znalezc prace za 3/4 placy w miejscu
    swojego zamieszkania....
    w warszawie wcale nie jest latwo i juz dawno przestala byc mekka
    pracy...zarowno dla rdzennych jak i przyjezdnych....i to z wiadomych powodow
    wawa nie wchlonie calej polski

    pozdr
    Apap

  • 9. Data: 2002-04-19 13:02:13
    Od: <r...@p...onet.pl>

    A nie wystarczy po prost obok adresu napisac, ze po znalezeniu pracy w Wawie
    przeprowadzi sie do niej lub ze sie jest w trakcie przeprowadzki ?
    Chyba to jest najlepsze rozwiazanie.

    Pozdrawiam,
    Rafal

  • 10. Data: 2002-04-20 09:21:23
    Od: <l...@p...onet.pl>

    > Kiedy moja warszawska firma szukala pracownikow, oferty spoza Warszawy
    > szefostwo odrzucalo. Tak naprawde nie wiem dlaczego. Tak po prostu
    > bylo i juz.

    To dziwne w moim biurze w Warszawie zamiast jednej osoby z Warszawy za 2000 na
    rękę zatrudnili trzy osoby z Łodzi po 700 na rękę - rachunek prosty :) ...
    niemniej jednak to dumping

    :::M:::