PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca na pierwszych latach studiów jako programista PHP+MySQL i AS a przyszłość... › Re: Praca na pierwszych latach studiów jako programista PHP+MySQL i AS a przyszłość...
    From: "Michał" <login=mmichal@server=tlen.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca na pierwszych latach studiów jako programista PHP+MySQL i AS a
    przyszłość...
    Date: Tue, 6 Jun 2006 10:50:07 +0200

    > Czas tu chyba obalic kilka mitow:P Od paru lat pracuje w 'korporacjach' a
    > kapitalem francuski, austriackim, amerykanskim, i stwierdzam co nastepuje:
    >
    > - Darmowych rozwiazan sie uzywa. Rowniez PHP + MySQL. Sa projekty, wcale
    > nie malo istotne, do ktorych nie warto wytaczac ciezszych dzial. A to, ze
    > obok staja Regaty po pare baniek w prawdziwych pieniadzach nic tu nie
    > zmienia.

    Poza tym na studiach uczyli bądź jeszcze uczą Pascala by w łatwym języku
    nauczyć się rozwiązywać problemy... ja obecnie realizując zlecenia pracuje
    jako programista/projektant/analityk/tester :) Więc rozwiązuje bardzo wiele
    problemów; coś ma być tak; ja musze wymyślić jak to zrobić. A technologia to
    już sprawa drugorzędna.
    Programista który potrafi tylko zapisać to co mu określono w projekcie to
    taki sprytny automat ;-)