PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca na pierwszych latach studiów jako programista PHP+MySQL i AS a przyszłość... › Re: Praca na pierwszych latach studiów jako programista PHP+MySQL i AS a przyszłość...
    From: "Michał" <login=mmichal@server=tlen.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca na pierwszych latach studiów jako programista PHP+MySQL i AS a
    przyszłość...
    Date: Mon, 5 Jun 2006 22:51:52 +0200

    > IMO jesli chcesz pracowac w duzej korporacji to najlepsza droga to studia
    > dzienne + doswiadczenie na studiach. Na dobra dzienna informatyke ciezko
    > sie dostac i utrzymac tez nielatwo, ale dajesz sygnal pracodawcy ze jestes
    > inteligentny, masz szerokie horyzonty zdolnosc szybkiej nauki. Na
    > zaocznych - nie oszukujmy sie, tylko "lizniesz" czesc tej wiedzy co na
    > dziennych. Ale nie chce uogolniac, bo tak naprawde wszystko zalezy od
    > czlowieka.
    > Natomiast doswiadczenie zdobedziesz, ale PHP+MySQL w duzych firmach sie
> [...]

    Piszesz tak bo jesteś po dziennych i pracujesz w dużej korporacji? Ja wiem
    że PHP+MySQL w Motoroli nikt (może oprócz webmastera) nie używa... ale...
    programując w PHP można łatwo nauczyć się programowania obiektowego; z tego
    co się orientuję mało studentów umie wymyślić w ogóle jak co napisać... co
    do MySQL; na wielu studiach SQL uczą; a SQL jest podstawowym językiem do
    baz; na pewno też biegłość SQL czy T-SQL jest przydatna.

    Poza tym nie wyobrażam sobie żeby jakakolwiek szkoła nauczyła człowieka
    programowania.... no może tak jak jazdy samochodem uczą szkoły jazdy.