PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca dla każdego nieruszając sie z domu POLECAM - sprawdź

  • 21. Data: 2008-06-09 19:27:22
    Temat: Re: Praca dla każdego nieruszając sie z domu POLECAM - sprawdź
    Od: "Immona" <c...@n...gmailu>

    "Jacek Wojnarowski" <w...@v...pl> wrote in message
    news:op.uchtzxcyh00viw@magda-pc...
> [...]
    -polskim-Internecie--/item/483/

    > <cytat>
    > Art. 24a. Kto organizuje system sprzedaży lawinowej lub takim systemem
    > kieruje, podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8.
    > </cytat>
    >
    > Czyli wszystkie oriflame czy avon musi byc zamkniete, bo sa pokryte
    > towarem? Dalej, amway czy herbalife.... ciekawe...

    Rzecz zalezy (m.in) od istnienia konsumenta koncowego - takiego, ktory kupi
    produkt do wlasnego zuzycia, a nie sprzedania dalej czy prob sprzedania
    dalej. Jesli chodzi o Avon, to znalam sporo dziewczyn, ktore kupowaly
    produkty nie zostajac same konsultantkami (byly u nas na roku dwie czy trzy
    dobre sprzedawczynie), wylacznie do "tradycyjnego" zuzycia, dla produktu, a
    nie dla dawanej przez niego mozliwosci zarobku. I wtedy to jest po prostu
    rodzaj dystrybucji.

    Jesli produkt nie jest czyms, co mozna skonsumowac samodzielnie, tylko jest
    odsprzedaza siebie samego dalej w nieskonczonosc i z zostawieniem w koncu
    kogos stratnym, bo wszedl, a nie bedzie mogl zwerbowac nowych - a jedynym
    sposobem na zysk jest werbowanie nowych - to mamy piramidke. Te raporty sa
    jej klasycznym przykladem. Co do Amwaya, to w nim rzeczywistym produktem
    jest tzw. system, czyli szkolenia i materialy majace pomagac rozwijac "swoj
    biznes" i rekrutowac kolejnych ludzi, fizyczne produkty sa po to, zeby to
    bylo legalne (spelnienie warunku istnienia produktu do konsumpcji) i jako
    jeszcze jeden sposob zarobku na wlasnych dystrybutorach - w przeciwienstwie
    do Avonu, nigdy nie widzialam ludzi, ktorzy by kupowali produkty Amwaya po
    prostu do uzywania, nie wchodzac w reszte, a dystrybutor by ich nie probowal
    wciagnac. W kazdym razie, nasze raporty nawet nie probuja sie zamaskowac :)

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl
    http://blog.pasnik.pl

  • 22. Data: 2008-06-09 19:37:41
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "LukaszS" <l...@p...onet_WYTNIJ_.pl> napisał w wiadomości

    > Akwizytorzy nie muszą wpłacić na początku dużych pieniędzy i potem
    > odzyskiwać ich przez zdobywanie nowych akwizytorów.

    Muszą za to zakupić wcale nie tak mało szmelcu po zawyżonej cenie i sprzedawać
    go dalej albo i nie :)

    e.

  • 23. Data: 2008-06-13 14:44:10
    Od: "\"STALIN\"" <b...@g...com>

    On 6 Cze, 18:07, Maverick <k...@N...pl> wrote:
> [...]
    ........Stalinie wróć i zawieź tego pajaca razem z jego ofertą na
    syberje zimą żeby mu mózg ostygł.