PracaGrupypl.praca.dyskusje › Philips Lighting Piła - parę pytań

  • 1. Data: 2008-06-05 10:51:03
    Temat: Philips Lighting Piła - parę pytań
    Od: venioo <v...@p...fm>

    Czy jest tu ktos pracujacy w firmie Philips Lighting Pila?
    Chcialbym zapytac o pare spraw :)

    venioo

  • 2. Data: 2008-06-08 09:22:40
    Temat: Re: Philips Lighting Piła - parę pytań
    Od: venioo <v...@p...fm>

    venioo pisze:
    > Czy jest tu ktos pracujacy w firmie Philips Lighting Pila?
    > Chcialbym zapytac o pare spraw :)

    Na prawde nikt z tej grupy tam nie pracuje/pracowal?
    Chce zmienic pracodawce, ale nie jestem do konca przekonany czy PLP jest
    dobrym wyborem, biorac pod uwage, ze bede musial sie spory kawalek
    przeprowadzic.

    --
    venioo

  • 3. Data: 2008-06-08 13:56:24
    Od: qrak <a...@b...ccc>

    Dnia 08-06-2008 o 11:22:40 venioo <v...@p...fm> napisał(a):

> [...]
    > Chce zmienic pracodawce, ale nie jestem do konca przekonany czy PLP jest
    > dobrym wyborem, biorac pod uwage, ze bede musial sie spory kawalek

    Jesli chodzi o sama Pile, to dla kogos spoza Wielkopolski jest to przede
    wszystkim CZYSTE miasto :D O Philipsie moge powiedziec tylko tyle, ze jak
    tam mieszkalem, to pol Pily tam pracowala. Hale widzialem tylko z pociagu,
    ale wrazenie toto jednak robilo :) Jeszcze raz napisze: Pila jako miasto
    jest ok i do tego ladne okolice - samym miastem sie nie zawiedziesz,
    chociaz jesli jestes z duzego miasta, to moze Ci doskwierac
    malomisteczkowosc ;) Sam pochodze ze Zaglebia, wiec oprocz wielkopolskiej
    czystosci i pozadku, roznic nie zauwazylem :) Jak jestes fanem zuzla, to
    tez bedziesz jak w raju ;)

    Mankamentem jest to, ze wszedzie daleeeeeko (jak to w Wlkp).

    --
    Tanie wino jest dobre, bo jest dobre i tanie!

  • 4. Data: 2008-06-08 18:40:25
    Od: venioo <v...@p...fm>

    dzieki wielkie, akurat jestem z wlkp tylko z drugiej strony ;)
    ale thx za spostrzezenia :)

    --
    venioo +Mondeo MkI +LPG +PMS
    -> http://veni00.fotka.pl

  • 5. Data: 2008-06-09 05:55:24
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Sun, 08 Jun 2008 15:56:24 +0200, qrak napisał(a):

> [...]
    > tez bedziesz jak w raju ;)
    > Mankamentem jest to, ze wszedzie daleeeeeko (jak to w Wlkp).

    Jak do mnie przyjeżdżają znajomi albo rodzina, to nigdy się nie obędzie bez
    komentarzy jak się trzeba wybrać do np. Katowic ;)
    Faktycznie gdziekolwiek pojadę wydaje mi się jakby te miasta były wyspami
    na oceanie próżni ;)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 6. Data: 2008-06-09 15:47:40
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "venioo" <v...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Na prawde nikt z tej grupy tam nie pracuje/pracowal?

    Podejrzewam, że jak ktoś tam pracuje to po pracy nie ma już siły doczołgać się
    do kompa :)
    Nie napisałeś o jakie stanowisko chodzi, ale generalnie na Twoim miejscu cudów
    bym się nie spodziewał, sądząc po tym, co docierało do mnie z różnych fabryk
    Philipsa. W wielkim skrócie oni nas nie uważają za ludzi :)

    e.

  • 7. Data: 2008-06-09 16:03:05
    Od: venioo <v...@p...fm>

    entroper pisze:
> [...]
    > bym się nie spodziewał, sądząc po tym, co docierało do mnie z różnych fabryk
    > Philipsa. W wielkim skrócie oni nas nie uważają za ludzi :)

    Generalnie stanowisko w dziale IT, nie na produkcji. Jesli chodzi o
    pracownikow fizycznych to rzeczywiscie niezbyt pochlebne opinie
    znalazlem. Niestety nie moge znalezc jakichs informacji jak to jest z
    pracownikami biurowymi.

    venioo +Mondeo MkI +LPG +PMS
    -> http://veni00.fotka.pl
    -> http://transport.xenot.pl

  • 8. Data: 2008-06-09 16:17:54
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

> [...]
    > pracownikow fizycznych to rzeczywiscie niezbyt pochlebne opinie
    > znalazlem. Niestety nie moge znalezc jakichs informacji jak to jest

    Po przeskalowaniu pewnie podobnie :)
    BTW, upewnij się, co oni mają na myśli przez dział IT, bo praca może mieć
    charakter typowego utrzymania ruchu itp.

    e.

  • 9. Data: 2008-08-29 10:23:46
    Od: empireus <a...@b...ccc>

    Dnia 09-06-2008 o 07:55:24 Kapsel <k...@p...onet.pl>
    napisał(a):

> [...]
    > komentarzy jak się trzeba wybrać do np. Katowic ;)
    > Faktycznie gdziekolwiek pojadę wydaje mi się jakby te miasta były wyspami

    Sorki za archeologie, ale... Zaglebie to nie Slask ;P

    --
    www.MojaJura.pl - moje miejsce na Ziemi
    www.SprzedamTo.pl

  • 10. Data: 2008-08-29 10:45:30
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Fri, 29 Aug 2008 12:23:46 +0200, empireus napisał(a):

    > Sorki za archeologie, ale... Zaglebie to nie Slask ;P

    Taaak, wieeem.
    Ale sprawdziłem teraz na mapie jeszcze, i pisze mi że Śląskie. Poza tym
    nikt spoza regionu nie wie co to Zagłębie, to już mi się nie chce nawet
    tłumaczyć. A tu na grupie też był wątek i ja tam uważam, że mieszkam na
    Śląsku.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net