PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca dla każdego nieruszając sie z domu POLECAM - sprawdź

  • 11. Data: 2008-06-08 10:06:06
    Temat: Re: Praca dla każdego nieruszając sie z domu POLECAM - sprawdź
    Od: Marek <m...@o...pl>

    Jotte wrote:

    > Tego nie wiadomo. Może to cecha dziedziczna, może nabyta, uwarunkowania
    > środowiskowe, wypadek, itp.

    > Niekoniecznie.
    > Ale ci co nie umieją poprawnie w ojczystym języku pisać idiotami są na
    > pewno.
    > (próbUje)
    Dla Ciebie wszyscy dyslektycy to idioci ?
    Co na to Twoja rodzina, akceptuja Twoje poglady ?

    > Wyjaśnienie może być prawidłowe - idiota usiłujący żerować na jeszcze
    > większych idiotach.
    > A może to hiena, sęp, naciągacz, zwykły oszust wreszcie.

    Idiota - "Niepełnosprawność intelektualna, obniżenie poziomu rozwoju
    intelektualnego". Podejrzewam, ze ten czlowiek wie co robi.

    Dla Ciebie wszyscy ci ktorzy nie podzielaja Twoich pogladow, ci ktorzy
    sa w jakis sposob odmienni sa idiotami ?

  • 12. Data: 2008-06-08 10:37:44
    Od: sz <s...@b...no>

    Marek wrote:
    > Dla Ciebie wszyscy dyslektycy to idioci ?
    > Co na to Twoja rodzina, akceptuja Twoje poglady ?
    [...]
    > Idiota - "Niepełnosprawność intelektualna, obniżenie poziomu rozwoju
    > intelektualnego". Podejrzewam, ze ten czlowiek wie co robi.

    a widzisz, czyli jednak coś w tym jest, brak umiejętności nauczenia się
    literek to jednak jest poniżej normy intelektualnej, poniekąd sam
    przyznajesz że dyslektycy to idioci! co na to twoja rodzina? :-D

  • 13. Data: 2008-06-08 12:57:58
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g2gauf$qj7$1@inews.gazeta.pl Marek <m...@o...pl> pisze:

    > Dla Ciebie wszyscy dyslektycy to idioci ?
    Dysleksję (o ile założyć, że nie jest ona jedynie jednostką wymyśloną na
    usprawiedliwienie zwykłego tumaństwa, jak i kilka innych dys-, którego to
    poglądu jestem notabene zwolennikiem) łatwo leczyć objawowo.

    > Co na to Twoja rodzina, akceptuja Twoje poglady ?
    A ciebie, chłopcze, obchodzi moja rodzina?

    > Idiota - "Niepełnosprawność intelektualna, obniżenie poziomu rozwoju
    > intelektualnego".
    Jesteś tu nieprofesjonalny. Nie dość, że mieszasz definicję słownikową
    (leksykalną) od znaczenia potocznego, to jeszcze pomijasz całkowicie użyte w
    mojej wypowiedzi terminy "kiena", sęp", "naciągacz" i "oszust".

    > Podejrzewam, ze ten czlowiek wie co robi.
    A ja jestem tego właściwie pewien.
    Nie wyklucza to jednak w żadnym razie bycia idiotą.

    > Dla Ciebie wszyscy ci ktorzy nie podzielaja Twoich pogladow, ci ktorzy sa
    > w jakis sposob odmienni sa idiotami ?
    Czemu cię to interesuje?

    --
    Jotte

  • 14. Data: 2008-06-08 13:03:15
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:slrng4n0kf.2nj.januszek@gimli.mierzwiak.com januszek
    <j...@p...irc.pl> pisze:

    > A Ci, którzy używają słów nie sprawdziwszy w słowniku języka polskiego
    > co one znaczą?
    Też.
    Szczególnie jak nie _rozumią_ , że ogromna ilość terminów ma dwojakie
    znaczenie - semantyczne (znaczeniowe, leksykalne) oraz potoczne
    (usankcjonowane rzeczywistym funkcjonowaniem w żywym języku).

    BTW - jak wg słownika jęz. polskiego piszemy imiona? Z wielkiej czy małej
    litery? ;)

    --
    Jotte

  • 15. Data: 2008-06-08 13:14:41
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Jotte napisał(a):

    > Szczególnie jak nie _rozumią_ , że ogromna ilość terminów ma dwojakie
    > znaczenie - semantyczne (znaczeniowe, leksykalne) oraz potoczne
    > (usankcjonowane rzeczywistym funkcjonowaniem w żywym języku).

    Cóż, trzeba być otwartym na wiedzę bo inaczej nagle można się
    dowiedzieć, że jak się popełni błąd ortograficzny to jest się idiotą,
    Nie kupuję tego ;) Jak mówią menele: przeproś i spierdalaj ;)

    > BTW - jak wg słownika jęz. polskiego piszemy imiona? Z wielkiej czy małej
    > litery? ;)

    Otwórz słownik i spraź albo zadzwoń do prof Miodka ;P

    j.

  • 16. Data: 2008-06-08 13:29:49
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:slrng4nmq0.7eg.januszek@gimli.mierzwiak.com januszek
    <j...@p...irc.pl> pisze:

    > Cóż, trzeba być otwartym na wiedzę bo inaczej nagle można się
    > dowiedzieć, że jak się popełni błąd ortograficzny to jest się idiotą,
    Zawsze trzeba być otwartym na wiedzę. Inaczej zostanie idiotą to tylko
    kwestia czasu. I to nawet nie robiąc ortów, co jest w końcu łatwe.

    > Nie kupuję tego ;)
    Nie musisz. Dostałeś za darmo, więc ciesz się i podziękuj.

    > Jak mówią menele: przeproś i spierdalaj ;)
    Nie stoisz z kumplami pod śmietnikiem z butelką nalewki wiśniowej w ręce.
    Zachowuj się jakoś.

    > Otwórz słownik i spraź albo zadzwoń do prof Miodka ;P
    Tobie to widzę trzeba kawę na ławę i to dużymi literami, bo z delikatną
    sugestią to sobie nie radzisz...

    --
    Jotte

  • 17. Data: 2008-06-08 14:52:03
    Od: "LukaszS" <l...@p...onet_WYTNIJ_.pl>

    > Dlaczego idiota ? Czlowiek proboje zarobic. To Ci ktorzy mysla, ze za nic
    > dostana prace/kase sa i idiotami.

    Nie w tym wypadku. Za udział w piramidzie finansowej (a takimi są MLM) grozi 6
    miesięcy do 8 lat.

  • 18. Data: 2008-06-08 14:52:48
    Od: "LukaszS" <l...@p...onet_WYTNIJ_.pl>

    Tu masz więcej:
    http://www.heise-online.pl/news/Piramida-finansowa-w
    -polskim-Internecie--/item/483/

  • 19. Data: 2008-06-09 18:08:11
    Od: "Jacek Wojnarowski" <w...@v...pl>

    Dnia 08-06-2008 o 15:52:48 LukaszS <l...@p...onet_WYTNIJ_.pl>
    napisał(a):

    > Tu masz więcej:
    > http://www.heise-online.pl/news/Piramida-finansowa-w
    -polskim-Internecie--/item/483/

    <cytat>
    Art. 24a. Kto organizuje system sprzedaży lawinowej lub takim systemem
    kieruje, podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8.
    </cytat>

    Czyli wszystkie oriflame czy avon musi byc zamkniete, bo sa pokryte
    towarem? Dalej, amway czy herbalife.... ciekawe...

    --
    Pozdrowienia,
    Jacek Wojnarowski

  • 20. Data: 2008-06-09 18:30:04
    Od: "LukaszS" <l...@p...onet_WYTNIJ_.pl>

    > Czyli wszystkie oriflame czy avon musi byc zamkniete, bo sa pokryte towarem?
    > Dalej, amway czy herbalife.... ciekawe...

    Te firmy działaja na innej zasadzie. To nie jest piramida finansowa. Akwizytorzy
    nie muszą wpłacić na początku dużych pieniędzy i potem odzyskiwać ich przez
    zdobywanie nowych akwizytorów.