PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy leci z nami moderator?

  • 1. Data: 2008-06-05 16:14:57
    Temat: Czy leci z nami moderator?
    Od: "Maciek Marchewczyk \(news\)" <m...@m...com>

    Witam,
    Wrzuciłem 2 ogłoszenia na pl.praca.oferowana, nie widać ich, a ostatnie z
    widocznych ogłoszeń noszą datę 21.05.2008. Znów jakaś "awaria" moderatora?
    Już lata temu sugerowałem, że moderowanie bardziej przeszkadza, niż
    pomaga...
    M.

  • 2. Data: 2008-06-05 16:27:10
    Temat: Re: Czy leci z nami moderator?
    Od: Zec Zlecony <z...@c...com>

    Dnia Thu, 5 Jun 2008 17:14:57 +0100, Maciek Marchewczyk (news) napisał(a):

> [...]
    > widocznych ogłoszeń noszą datę 21.05.2008. Znów jakaś "awaria" moderatora?
    > Już lata temu sugerowałem, że moderowanie bardziej przeszkadza, niż

    Na którejś grupie czytałem że moderator szuka kogoś na zastępstwo bo nie
    wyrabia z moderacją. Widać jeszcze nie znalazł.

  • 3. Data: 2008-06-05 16:36:31
    Od: sieciowy groszek <b...@g...com>

    > Na którejś grupie czytałem że moderator szuka kogoś na zastępstwo bo nie
    > wyrabia z moderacją. Widać jeszcze nie znalazł.

    Dokładnie na tej grupie :) -> 22.05

  • 4. Data: 2008-07-03 20:47:13
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

> [...]

    > widocznych ogłoszeń noszą datę 21.05.2008. Znów jakaś "awaria" moderatora?
    > Już lata temu sugerowałem, że moderowanie bardziej przeszkadza, niż

    Ja bardzo chętnie bym był moderatorem, mam jeszcze trochę mocy
    przerobowych, 4 razy w tygodniu bym moderował...

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Taxi w Warszawie: http://grupy.3mam.net/taxi/