PracaGrupypl.praca.dyskusje › nsn

  • 1. Data: 2008-06-06 09:18:10
    Temat: nsn
    Od: "Łukasz" <l...@g...pl>

    Słuchaj stary weź sobie przejrzyj archiwum, w grudniu albo w styczniu był
    wątek o tym samym temacie, tam wszystko napisałem.
    Rozmowa jest w całości po angielsku, jeżeli startujesz np. na progremistę C++
    to pytają cię z C++, oprócz tego ważny jest np. UML. Dostajesz ok 40 pytań
    technicznych, rozmowa trwa 1 godzinę (jak cię wypuszczą wcześniej to raczej
    się nie dostałeś).
    Jeżeli startujesz na testera to ważna jest wiedza dziedzinowa - znajomość
    sieci komórkowych, znajomość technologii UMTS.
    NSN posiada 5 działów z których z 4 komórki są w polsce. Każdy dział to
    praktycznie inna firma, inne zasady itd. Do tego dochodzi zróżnicowanie jeśli
    chodzi o stanowiska.

    Sprecyzuj co konkretnie chcesz robić i jakie jeszcze masz pytania. Odpowiem ci.

  • 2. Data: 2008-06-06 09:24:54
    Temat: Re: nsn
    Od: "Łukasz z Wrocławia" <l...@g...pl>

    Sorry to miała być odpowiedź na posta "Nokia Siemens Networks" ale coś mi się
    pomyliło chyba :p

  • 3. Data: 2008-06-06 10:42:13
    Od: b_art_osh <b...@g...com>

    > Sprecyzuj co konkretnie chcesz robić i jakie jeszcze masz pytania. Odpowiem ci.

    OK. Zaproponowali mi przesłanie CV na stanowisko dotyczące weryfikacji
    oprogramowania. I teraz, na naszej specjalności zajmujemy się
    systemami i sieciami komputerowymi. Chodzi mi o sprecyzowanie wymagań,
    bo przykładowo wymagają umiejętności pisania skryptów powłoki, czym
    się nie zajmowałem wcześniej, ale jednocześnie na jednym z
    laboratoriów mieliśmy kilka takich skryptów napisać, więc jakąś
    podstawową wiedzę z tego zakresu mam. Ale czy jest to wieć
    "umiejętność"? Czy trzeba jednak mieć bardziej dogłębną wiedzę na ten
    temat? Albo znajomość zagadnien z zakresu SQL. Tego też wcześniej nie
    robiłem, ale mamy podobny przedmiot na uczelni.

    Chodzi mi o to, jakiej "klasy" są zadawane pytania. Czy są one bardzo
    szczegółowe, czy też na tyle znośne, że wystarczy posiadać wiedzę z
    wykładów? Czy mam zrobić sobie dogłębną powtórkę z tych przedmiotów?