PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca dla każdego nieruszając sie z domu POLECAM - sprawdź

  • 1. Data: 2008-06-06 16:03:13
    Temat: Praca dla każdego nieruszając sie z domu POLECAM - sprawdź
    Od: d...@i...pl

    Witam serdecznie.
    Mam do zaoferowania prace która zależy tylko od Ciebie, ile pracujesz
    ile razabiasz to jest w twoich rękach. Nic nie tracisz a możesz tylko
    zyskac. Przekonaj sie a zobaczysz czy warto w to sie bawic. Jeśli
    jesteś zainteresowany to napisz do mnie a dowiesz sie więcej
    szczegółów d...@i...pl

    ps. pamiętaj nic nie tracisz.

  • 2. Data: 2008-06-06 16:07:11
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    d...@i...pl pisze:
> [...]
    > zyskac. Przekonaj sie a zobaczysz czy warto w to sie bawic. Jeśli
    > jesteś zainteresowany to napisz do mnie a dowiesz sie więcej

    Kolejny idiota szukajacy jeszcze wiekszych idiotow?

    --
    Regards,
    Maverick

  • 3. Data: 2008-06-06 17:33:22
    Od: Pawel <b...@b...pl>

    Maverick pisze:

    > Kolejny idiota szukajacy jeszcze wiekszych idiotow?

    Przyznam sie, ze nigdy nawet nie probowalem do takich jak sam
    powiedziales 'idiotow' pisac...

    Ale o co tutaj chodzi? Co oni tak naprawde robia? Zbieraja jakies dane
    osobowe? Czy czlowiek dla nich pracuje i nie dostaje kasy za robote?
    Smierci mi to oszustwem, chocby po adresie e-mail :)

    Ale moze mnie ktos uswiadomic, o co chodzi? Bo pelno takich ogloszen w
    necie...

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 4. Data: 2008-06-07 07:05:03
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUfantastyka.com.pl>

    Pawel pisze:
    > Ale moze mnie ktos uswiadomic, o co chodzi? Bo pelno takich ogloszen w
    > necie...

    http://cyber-girl.net/kup-pan-raport/

    Pozdrawiam
    Piotr

    --
    Najlepsza księgarnia
    www.fantastyka.com.pl

  • 5. Data: 2008-06-07 09:45:21
    Od: "Immona" <c...@n...gmailu>

    "Pawel" <b...@b...pl> wrote in message

> [...]
    >
    > Ale o co tutaj chodzi? Co oni tak naprawde robia? Zbieraja jakies dane
    > osobowe? Czy czlowiek dla nich pracuje i nie dostaje kasy za robote?

    W typowych tego typu lancuszkach / MLMach placisz na wstepie kupujac
    "raporty", ktore sa po prostu instrukcjami marketingowymi dotyczacymi
    "reklamowania" (przez spamowanie) tychze raportow i ich dalszego
    odsprzedawania jako "szansy na biznes". Kupujesz za mala kwote (kilka PLN)
    taki pomysl i dostajesz produkt bedacy informacja "rob to co ja" (spamuj i
    sprobuj to sprzedac kolejnym idiotom).

    Ktos kiedys napisal do takiego spamera z wyrazeniem zainteresowania i
    opublikowal odpowiedz tu na ppd, poszukaj w archiwum, jesli sie Ci chce.

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl
    http://blog.pasnik.pl

  • 6. Data: 2008-06-07 12:50:23
    Od: Marek <m...@o...pl>

    Maverick wrote:

    > Kolejny idiota szukajacy jeszcze wiekszych idiotow?

    Dlaczego idiota ? Czlowiek proboje zarobic. To Ci ktorzy mysla, ze za
    nic dostana prace/kase sa i idiotami.
    Czlowiek przedsiebiorczy zarabiajacy na idiotach. Ciekawe jak wielu
    idiotow jest w Polsce, czy mozna na tym zarobic. :)

  • 7. Data: 2008-06-07 13:47:30
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g2e06h$l9e$1@inews.gazeta.pl Marek <m...@o...pl> pisze:

    > Dlaczego idiota ?
    Tego nie wiadomo. Może to cecha dziedziczna, może nabyta, uwarunkowania
    środowiskowe, wypadek, itp.

    > Czlowiek proboje zarobic. To Ci ktorzy mysla, ze za nic dostana prace/kase
    > sa i idiotami.
    Niekoniecznie.
    Ale ci co nie umieją poprawnie w ojczystym języku pisać idiotami są na
    pewno.
    (próbUje)

    > Czlowiek przedsiebiorczy zarabiajacy na idiotach.
    Wyjaśnienie może być prawidłowe - idiota usiłujący żerować na jeszcze
    większych idiotach.
    A może to hiena, sęp, naciągacz, zwykły oszust wreszcie.

    --
    Jotte

  • 8. Data: 2008-06-08 06:56:16
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Jotte napisał(a):

    > Ale ci co nie umieją poprawnie w ojczystym języku pisać idiotami są na
    > pewno.
    > (próbUje)

    A Ci, którzy używają słów nie sprawdziwszy w słowniku języka polskiego
    co one znaczą? ;)

    j.

    ps. chyba że miałeś na myśli "idiom" ;P

  • 9. Data: 2008-06-08 08:52:39
    Od: "Z" <a...@o...pl>

    "januszek" <j...@p...irc.pl> wrote in message

    > A Ci, którzy używają słów nie sprawdziwszy w słowniku języka polskiego
    > co one znaczą? ;)
    >
    > j.
    >
    > ps. chyba że miałeś na myśli "idiom" ;P

    Chyba po prostu skupil sie na slowach, a o poprawnosci zdania zapomnial.
    Hint: wstaw przecinek, a zrozumiesz ;)

    pozdr

  • 10. Data: 2008-06-08 09:10:35
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Z napisał(a):

    [...]

    > Chyba po prostu skupil sie na slowach, a o poprawnosci zdania zapomnial.
    > Hint: wstaw przecinek, a zrozumiesz ;)

    Miałem na myśli znaczenie pojęcia idiota... ;P I to wcale nie w sensie,
    że tylko idiota użyje tego słowa do określenia kogoś, kto sporadycznie
    użyje ó miast u ;) Jednak wedle słownikowego znaczenia nie jest to
    wykluczone ;P

    j.