PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca a znajomosci - powiedzcie prosze, ze nie wszyscy tak mysla... › Re: Praca a znajomosci - powiedzcie prosze, ze nie wszyscy tak mysla...
  • Data: 2004-10-08 08:41:27
    Temat: Re: Praca a znajomosci - powiedzcie prosze, ze nie wszyscy tak mysla...
    Od: "michał" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr" <p...@x...com.pl> napisał w wiadomości
    news:ck4dda$k9r$1@achot.icm.edu.pl...
    > ... bo sie zalamie.
    >
    > No i to z grubsza tyle. Glownie chodzi mi o te mity, ze do znalezienia
    > dobrej pracy potrzebny jest "papierek", "znajomosci", "fart", itd.
    > Bzdury, bzdury, bzdury. Naprawde!

    Niestety nie masz racji, chcielibyśmy żeby tak było, ale tak nie jest.
    Wierz mi nie będę podawał przykładów od ktorych się roi wokół mego i nie
    tylko mego otoczenia, które świadczą o załatwianiu pracy w stopniu mniej lub
    bardziej poprzez znajomości.
    Temat jest na tyle grzązki, że nie podam szczegółów, ale znam ich wiele i
    nie są to mity.