PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca a znajomosci - powiedzcie prosze, ze nie wszyscy tak mysla... › Re: Praca a znajomosci - powiedzcie prosze, ze nie wszyscy tak mysla...
  • Data: 2004-10-08 19:01:02
    Temat: Re: Praca a znajomosci - powiedzcie prosze, ze nie wszyscy tak mysla...
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo jestescie z "wyzszej polki" i ciezko was zastapic "pociotkiem" oraz
    > ciezko znalezc wsrod
    > znajowych do polecenia kogos o podobnych kwalifikacjach.
    Ty kompleksy jakies masz ;-)
    Kazdy normalny czlowiek jest z "wyzszej polki" - ale w swojej dziedzinie.
    Jeden jest rewelacyjnym murarzem, inny programista, a inny ekonomista.
    To chyba normalne, nie?

    > A normalne jest to, ze teraz lepiej
    > i bezpieczniej zanlezc kogos z polecenia, bo ludzie aby dostac prace
    > wypisuja i obiecuja niestworzone rzeczy.
    Ale to sie daje szybciutko zweryfikowac - i tak gostek pracy nie dostanie...

    > Sam mam zagwarantowana prace po znajomosci w jednej stabilnej dobrze
    > placacej firmie, ale ze
    > wzgledu na to, ze firma jest naprawde stabilna, etat na ktory czekam
    > powstanie albo gdy ktos
    > umrze/odejdzie albo gdy znacznie wzrosnie produkcja.
    Albo umrze/odejdzie osoba, ktora Ci to gwarantowala ;-))))))))))))))))

    > Czekam od roku w tym konkretnym ukladzie.
    Bardzo niekonkretny uklad.
    Mysle, ze zamiast czekac lepiej szukac czegos w miedzyczasie.
    Moze sie okazac, ze bedziesz czekal do usranej smierci i nic, bo
    np. koniunktura na rynku zmaleje i _nigdy_ produkcji nie zwieksza ;-)

    PiotrG