PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca a znajomosci - powiedzcie prosze, ze nie wszyscy tak mysla... › Re: Praca a znajomosci - powiedzcie prosze, ze nie wszyscy tak mysla...
  • Data: 2004-10-08 09:58:46
    Temat: Re: Praca a znajomosci - powiedzcie prosze, ze nie wszyscy tak mysla...
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 8 Oct 2004 10:46:10 +0200, Kania <k...@p...onet.pl>
    napisał:

    > Nie przesadzacie troche?
    > To jaki cudem ja i wielu mi podobnych znajdujemy prace z ogloszen?
    > Kania (po okresie probnym na umowie na czas nieokreslony)

    Bo jestescie z "wyzszej polki" i ciezko was zastapic "pociotkiem" oraz
    ciezko znalezc wsrod
    znajowych do polecenia kogos o podobnych kwalifikacjach. A normalne jest
    to, ze teraz lepiej
    i bezpieczniej zanlezc kogos z polecenia, bo ludzie aby dostac prace
    wypisuja i obiecuja
    niestworzone rzeczy. Pracownik polecajacy kogos znajomego lub z rodziny,
    raczej zdaje sobie
    sprawe, ze w przypadku niekompetencji danej osoby on rowniez podpada.
    Sam mam zagwarantowana prace po znajomosci w jednej stabilnej dobrze
    placacej firmie, ale ze
    wzgledu na to, ze firma jest naprawde stabilna, etat na ktory czekam
    powstanie albo gdy ktos
    umrze/odejdzie albo gdy znacznie wzrosnie produkcja. Na razie oferowano mi
    prace jako
    elektryk, ale nie mam kwalifikacji, to nie gralem dalej i powiedzielem, ze
    to nie dla mnie.
    Czekam od roku w tym konkretnym ukladzie.