PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca W TESCO cd dalszy › Re: Praca W ... cd dalszy
    From: "babla" <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca W ... cd dalszy
    Date: Wed, 12 Nov 2003 09:51:13 +0100

    > Jestes niepowazna. Czy mozesz odpowiedziec na pytanie, czy walczylas o
    prace
    > przy 20% bezrobociu?
    Smiem twierdzic, ze w Polsce nie ma takiego bezrobocia. Dlaczego tak sadze?
    1. Od miesiaca nie moge znalezc _fachowca_ ktory osadzi mi drzwi w
    mieszkaniu za przyzwoita kwote. Obecni zadaja okolo 700 PLN za jakies 5-6
    godzin roboty - sam chcialbym tyle zarabiac.
    2. Pewien facio (mala jedno-dwuosobowa firma) zakłada mi internet w pracy
    juz tydzien. Gosc jest kompletnie nie przygotowany do pracy.
    3. Nie dalej jak tydzien temu przyszlo do mnie do domu dwoch fachowcow
    ktorzy zakladali mi ISDN (mala, plastikowa puszka na scianie 20x20 cm).
    Jeden stal trzymajac sie pod boki, a drugi robil (niezla wydajnosc, prawda)
    pozyczonymi ode mnie narzedziami, bo zapomnieli ze soba zabrac wiertarki,
    srubokretow i kolkow do sciany.
    4. Moj wspolnik od miesiecy szuka akwizytora ktory mialby przejac
    wypracowane kontakty (obecny ma juz dosyc jezdzenia i ma zostac kierownikiem
    sklepu firmowego). Jego wymagania ograniczyly sie z czasem do: uprzejmosci,
    uczciwosci, kultury osobistej. I co? I nic! mimo ze zarobki ksztaltuja sie
    na poziomie 3-7 tys PLN netto.

    Moglbym wymieniac dalej... ale czy moje narzekanie poprawi komus nastroj?
    Nie! Robie swoje i czekam grzecznie az bedzie lepiej.

    Andrzej Wąsik