PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca W TESCO cd dalszy › Re: Praca W ... cd dalszy
  • Data: 2003-11-13 20:37:38
    Temat: Re: Praca W ... cd dalszy
    Od: Shrek <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 13 lis 2003, "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>
    zapodal(a):

    > oczywiscie, ze na przeczekanie.

    A potem niestety mozna sobie dlugo czekac na inna... az cie wywala, albo
    bedziesz pracowac po 14 godzin:(

    > nie porownuje do stanow, tylko porownuje moje wlasne doswiadczenia z
    > Polski z doswiadczeniami z Polski innych ludzi.
    >
    > moze za "moich czasow" bylo lepiej - ale znow nie az tak drastycznie.

    Z tego co wiem to moze nie bylo drastycznie lepiej, ale teraz jest
    drastycznie gorzej. Znam pare osob ktore zaczynaly kariere 4 lata temu i
    wiekszosc twierdzi, ze jest znacznie gorzej. Pare osob nie wierzylo, ze
    jest zle az sie przekonaly, niekrorym sie udalo innym nie. Ale wtedy mozna
    bylo znalezc prace i zdobiwac doswiadczenie, teraz nie ma pracy bo nie ma
    doswiadczenia, kolko sie zamyka:( Co do traktowania pracownikow tez wiele
    sie zmienilo (sam wtedy nie pracowalem, ale starszych znajomych mam,
    wydaje mi sie, ze maja na to lepszy podlad niz ty z drugiej strony kaluzy,
    wiec nie badz taka pewna, ze to co pamietasz sie nie zmienilo drastycznie)

    > wbrew pozorom az tak duzo sie nie zmienilo.

    Skad to wiesz? Bylas, widzialas, slyszalas w telewizji, od znajomych, czy
    tak sadzisz?

    > owszem, bezrobocie wieksze,

    Owszem.

    > ale prawo jakie bylo takie jest,

    Prawo moze byc nawet doskonale, ale jak nie jest przestrzegane to nic po
    nim:(

    > urzedy jakie byly takie sa,

    A to akurat jak juz masz prace troche mniej przeszkadza.

    > stosunek do pracownikow tez sie za bardzo nie zmienil.

    Na podstawie czego tak sadzisz?

    > nadal sa przyzwoici ludzie i nieuczciwe szuje.

    Tylko sie proporcje zmienily. I niektore szuje nazywaja sie teraz
    biznesmeni.

    > nadal jest korupcja.

    Racja.

    > no wlasnie.
    > a ja mam wrazenie takie, ze swiat wszedzie podobnie urzadzony.
    > wszedzie trzeba sie domagac swojego i walczyc o swoje.

    Jak sie da to jak najbardziej.

    > jesli nikt firmy do sadu nie poda za lamanie prawa, to bedzie go
    > dalej lamac.

    Jak poda tez dalej bedzie, juz pewnie nie raz podawali...

    --
    "Shrek"