PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca W TESCO cd dalszy › Re: Praca W ... cd dalszy
  • Data: 2003-11-13 19:54:08
    Temat: Re: Praca W ... cd dalszy
    Od: "gromax" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie ma ZADNEJ zaleznosci pomiedzy
    > wlozonym wysilkiem, wkladem pracy a efektami. Przynajmniej w polsce na
    dzien
    > dzisiejszy.
    >
    > Az mnie mdli, gdy czytam Twoje wypowiedzi. Wiecej empatii i wiecej pokory.

    a ja ci powiem - jest i to bardzo duża. Jeżeli sie do czegoś przykładasz i
    wykonujesz zgodnie z normami tejże sztuki (np pisanie, programowanie,
    sprzątanie, gotowanie) to po niedługim czasie stajesz się fachowcem w swoim
    zawodzie. oczywiste jest, że ważne jest wykształcenie szkolne. Ale poza tym
    że kiedyś przeczytasz coś na jakiś temat, może nawet się nauczysz jak jest w
    książce i zdasz egzamin z tego, to jeszcze musisz się nauczyć jak tego
    używać w życiu.
    A jak jesteś coraz lepszy, to możesz stawiać warunki. Jak jesteś mistrzem to
    nikt ci nie podskoczy.
    I w końcu mdlenie. Nina dobrze potrafi napisać, że tylko pracą i chęcią
    osiągnięcia wyniku osiągnie się sukces. Nie wiem co w tym jest to
    "omdlewania"
    Prawda jest taka, że na rynku pracy zarówno pracodawca jak i pracobiorca są
    jednocześnie kupującymi i sprzedającymi. to transakcja wiązana. Pracodawca
    kupuje pracę i żąda wyników, pracownik kupuje zatrudnienie i żąda zapłaty.
    pracodawca sprzedaje narzędzia, pracownik sprzedaje swój czas i swoje
    umiejętności.

    pozdr
    gromax