PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca W TESCO cd dalszy › Re: Praca W ... cd dalszy
  • Data: 2003-11-13 16:54:04
    Temat: Re: Praca W ... cd dalszy
    Od: "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "babla" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:bp06i2$cc1$3@nemesis.news.tpi.pl...
    > prace
    > Smiem twierdzic, ze w Polsce nie ma takiego bezrobocia. Dlaczego tak
    sadze?
    > 1. Od miesiaca nie moge znalezc _fachowca_ ktory osadzi mi drzwi w
    > mieszkaniu za przyzwoita kwote. Obecni zadaja okolo 700 PLN za jakies 5-6
    > godzin roboty - sam chcialbym tyle zarabiac.

    Bezrobocie jest. Brakuje ludzi znających swoją pracę. A co do owego
    "fachowca". 100 m ode mnie jest parking prowadzony przez pewnego
    "przedsiębiorcę". Z powodu recesji, od kilku lat ubywa jemu klientów. Po
    prostu ludzi nie było stać na płacenie 50 zł miesięcznie za parking i
    "ochronę" w postaci rencistów (prawdziwych! Najmłodszy ochroniarz ma prawie
    70 lat!) pracujących 12h/dobę. Co robi ów przedsiębiorca? Obniża ceny, by
    przyciągnąć klientów? Nie, podwyższa i traci następnych. Być może podobnie
    jest w przypadku Twojego fachowca. Facet nie ma co robić przez cały miesiąc,
    ponieważ jest za drogi, a kiedy znajduje się potencjalny klient to traktuje
    go jak frajera, którego może ostrzyc.I na tym traci. A w domu skarży się, że
    nie może dostać zleceń.

    > 2. Pewien facio (mala jedno-dwuosobowa firma) zakłada mi internet w pracy
    > juz tydzien. Gosc jest kompletnie nie przygotowany do pracy.

    Tak, tak. Wystarczy przeczytać KŚ, złożyć dwa komputery, zainstalować
    pirackiego Wina i inne oprogramowanie i już się jest informatykiem.Tacy
    "informatycy" żerują na niezorientowanych użytkownikach.

    [...]

    > 4. Moj wspolnik od miesiecy szuka akwizytora ktory mialby przejac
    > wypracowane kontakty (obecny ma juz dosyc jezdzenia i ma zostac
    kierownikiem
    > sklepu firmowego). Jego wymagania ograniczyly sie z czasem do:
    uprzejmosci,
    > uczciwosci, kultury osobistej. I co? I nic! mimo ze zarobki ksztaltuja sie
    > na poziomie 3-7 tys PLN netto.

    Napisz ile pytań o tę pracę dostałeś na priva:)

    --
    pozdrawiam
    Jarosław Wiechecki