PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca W TESCO cd dalszy › Re: Praca W ... cd dalszy
  • Data: 2003-11-13 14:04:02
    Temat: Re: Praca W ... cd dalszy
    Od: Catbert <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > no wiesz, ale mi to tak zalatuje takim wiejskim podejsciem "ja wam
    > (teraz) k**** pokaze" :)

    Nie będę się nad nikim znęcał, nawet jak okazja sie trafi, bo nie leży
    to w mojej naturze - w łeb wale tylko tych, co mi zagrażają - a i to nie
    dosłownie.
    Wracając do tego jakże szlachetnego zawodu (sam widzisz, że nie mogę się
    powstrzymać od złośliwości) celnika - to aroganica i łapczywość
    niektórych przedstawicieli tej profesji budzi mój sprzeciw i gniew.
    Być może nie jestem cool, ale uważam, że nawet łapówka musi być za coś,
    a wziąć ją można co najwyżej na operację żony (sprawdzić, czy nie
    ksiądz), a nie, "bo takie jest życie" czy "śmierć frajerom".

    Pzdr: Catbert