PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca W TESCO cd dalszy › Re: Praca W ... cd dalszy
    From: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca W ... cd dalszy
    Date: Wed, 12 Nov 2003 00:56:00 -0800
    Sender: n...@o...pl@pierdol.ninka.net
    <bosoeu$4rv$1@atlantis.news.tpi.pl>

    "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl> wrote:

    > To nie ja napisalem.

    a to przepraszam.

    > Jestes maszyna czy czlowiekiem? Przeciez wszystkich obowiazuje

    zgadnij ;)

    > zdroworozsadkowe rozumienie tekstu pisanego. Bez tego mielibysmy
    > zamiast

    tylko ze wiesz problem polega na tym, ze kategoria "zdrowego rozsadku"
    jest dosc subiektywna. Co dla jednego bedzie sie w jej ramach miescic,
    dla drugiego juz niekoniecznie.
    dlatego lepiej wyrazac sie scisle.

    > Ktory to byl rok?

    pracy w Lublinie szukalam ciagle i nieustajaco (bo imalam sie
    najrozniejszych zajec byle jakas kase zarobic) w przeciagu lat
    1989-1994.
    Potem sie przenioslam do wawy.

    > A gdy w danej dzielnicy szerzy sie bezprawie to ludzia sami maja sie o
    > to zatroszczyc policja jest od wystawiania mandatow za parkowanie?

    jesli policja jest niesprawna i nie pelni swoich funkcji - to zeby
    przezyc ludziska mieszkajace w takim miejscu musza sie jakos o to
    zatroszczyc sami, niestety.
    Inaczej bandyci rozkradna ich majatek i powybijaja ich.

    > Pisanie o tym na usenecie to juz jest dzialanie - siedzenie cicho jest
    > bez sensu.

    to dzialanie, z ktorego NIC nie wynika.

    myslisz, ze w odpowiedzi na taki jojczacy post ktos mu zaproponuje
    lepsza prace?

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun