PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca

  • 11. Data: 2005-01-04 22:48:50
    Temat: Re: Praca
    Od: "Juzek Kocimientka" <b...@a...email>

    mixx22 napisał był:

    > w kazdym razie - nie zarobilem ani grosza :D :P:P

    Bo nie przeczytałeś wszystkich poradników :P

    --
    ĄĆĘŁŃÓŚŻŹ ąćęłńóśżź

  • 12. Data: 2005-01-05 06:21:07
    Od: <t...@p...onet.pl>

    > A mnie ciekawi o co tak dokładnie chodzi i w jaki sposób wyciągają
    > pieniądze, ale nie na tyle by się logować i zapisywać.

    Zapisałem się i dostałem mail potwierdzający nowego uczestnika oto jego
    treść:

    [cyt]Gratulacje! W dniu 2005-01-05 w Twojej strukturze "Virtualnego
    Milionera"
    zapisała sie nowa osoba
    To_jest_piramida_finansowa Tym_powinien_sie_zajac_prokurator z Poland.

    Życzymy mnóstwa sukcesów.
    [kon_cyt]

    Moim zdaniem to najuczciwsza firma na świecie, wszystkim polecam:)).

  • 13. Data: 2005-01-05 06:36:43
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@w...pl>

    Dnia Tue, 4 Jan 2005 23:48:50 +0100, Juzek Kocimientka <b...@a...email>
    napisał:

    > Bo nie przeczytałeś wszystkich poradników :P
    moze sobie na grupie zaczniemy sprzedawac poradniki wzajemnie :-)))
    Ale sie dorobimy! ;-)))

    --
    Bonza
    pager 0642299084

  • 14. Data: 2005-01-05 11:40:32
    Od: Kira <k...@e...pl>

    Re to: Rafal 'Raf256' Maj [4 Jan 2005 21:33:49 GMT]:

    > Oczywiscie, zapraszam - rowniez cos dopiszcie w razie potrzeby itd.

    Dzieki.

    Kira