PracaGrupypl.praca.dyskusje › nizszy wymiar pracy - jakie skutki?

  • 1. Data: 2005-01-03 22:56:03
    Temat: nizszy wymiar pracy - jakie skutki?
    Od: "Tos" <t...@p...onet.pl>

    W jakich przepisach definiowana jest wysluga lat (staz pracy) i na co on
    wplywa?

    Moze to pytanie dziwnie zabrzmi, ale czy cwierc etatu przy stawce godzinowej
    4 PLN to to samo co pól etatu ze stawka 2 PLN i etat przy stawce 1PLN?
    Chodzi mi o sprawy przyszlej emerytury i ile na nia bedzie trzeba pracowac.
    Nie chodzi mi o ilosc godzin do przepracowania ;-)
    Inaczej mowiac czy przypadkiem pracowanie 1/4 etatu przez rok nie liczy sie
    jako przeopracowane 1/4 roku?

    Przechodze na nizszy wymiar pracy i zastanawia mnie jakie moze miec to
    skutki w przyszlosci.

    pozdrawiam,

    Tos