PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rejestracja w pup

  • 1. Data: 2005-01-04 08:37:06
    Temat: Rejestracja w pup
    Od: Pajączek <p...@o...pl>

    Czy jest jakis okreslony ustawowo czas, w którym nalezy sie zarejestrowac
    w bidzie?

  • 2. Data: 2005-01-04 09:59:12
    Temat: Re: Rejestracja w pup
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 4 Jan 2005 09:37:06 +0100, Pajączek <p...@o...pl> napisał:

    > Czy jest jakis okreslony ustawowo czas, w którym nalezy sie zarejestrowac
    > w bidzie?

    Aby odliczajac wstecz od chwili rejestracji w przeciagu ostatnich dwoch
    lat miec przepracowane 180 dni (chyba - nie wiem, czy sei nei zmienily
    okresy - sprawdz). Pamietaj, ze po drodze moga wygasnac okresy ciaglaosci
    na chorobowe (mozesz zaplacic za leczenie jesli zachorujesz przed
    rejestracja).
    Ja sie zarejestrowalem pol roku po utracie pracy.Po 1,5 miesiaca od
    rejestracji dostajesz pierwszy zasilek.