PracaGrupypl.praca.dyskusjePowtarzające się ogłoszenia › Re: Powtarzające się ogłoszenia
    From: Piotr Przewłocki <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Powtarzające się ogłoszenia
    Date: Thu, 19 May 2005 12:08:57 +0200
    Sender: p...@p...onet.pl@nat-dz2.aster.pl

    Maciek Sobczyk napisał(a):

    > Jeśli brak odzewu to prawdopodobnie kryteriów nie spełniasz. Ewentualnie nie
    > spełniasz niejawnych kryteriów, których nikt przy zdrowych zmysłach, w dobie
    > szalejącej debilnej poprawności, nie zamieści w ogłoszeniu (preferencje co
    > do płci, narodowości, wieku kandydata).

    Może moje nazwisko źle brzmi prezesowi...
    Resztę kryteriów zawartych w ogłoszeniu spełniałem w 100%.
    Wiek też mam pasujący do większośći popularnych stanowisk - 29 lat.
    A może fizis mam nie tego :-) (cv było ze zdjęciem)

    > To żadna nowość. Czasami procesy rekrutacyjne ciągną się przez pół roku.
    > Zawsze to mniejszy koszt niż zatrudnić niezbyt dobrego kandydata na okres
    > roku, przeszkolić, zorganizować mu stanowisko a potem zwolnić, bo zgodnie z
    > prognozami się nie sprawdził.

    Ja rozumiem, że można nie znaleźć pasującego kandydata.
    Ale nie szukać (gdyby serio szukali, to by do mnie zadwonili - pogadać z
    kandydatem zawsze warto, zatrudniać nie muszą), to już głupota, albo
    rozrzutność pieniędzy (wszak ogłoszenia kosztują).

    Pitt, wysłałem im jeszcze raz :-)