PracaGrupypl.praca.dyskusjePowtarzające się ogłoszenia › Re: Powtarzające się ogłoszenia
  • Data: 2005-05-19 19:02:04
    Temat: Re: Powtarzające się ogłoszenia
    Od: Przemek Wrzesiński <p...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pięknego dnia, a był to 19 maj (czwartek) 2005, osobnik ukrywający się pod
    pseudonimem Piotr Przewłocki w wiadomości <news:d6hj9u$lbh$1@news.onet.pl>
    napisał/a:

    Witam,

    > Ogłoszenie ukazuje się 1 kwietnia. Spełniam wszystkie wymagane kryteria,
    > firma dość ciekawa, więc wysyłam dokumenty (e-mail, tak jak chcą).

    Zaczalem sie rozgladac za nowa praca w lutym tego roku, dopiero teraz
    pojawiaja sie odzewy pracodawcow.

    > Oczywiście brak jakiegokolwiek odzewu...

    A probowales zadzwonic tam? IMHO dobry sposob, by nawiazac bardziej
    osobisty kontakt z osoba rekrutujaca. Nie jestes "kolejna aplikacja" tylko
    osoba z krwi i kosci. W moim przypadku sie sprawdzil :)

    > P.S. Powtarzające się różne ogłoszenia spotykam niemal codziennie.

    Pojawiaja sie tez ogloszenia w roznych agencjach posrednictwa dotyczace
    tego samego stanowiska - ja i moj znajomy trafilismy do roznych firm
    posredniczacych ale w rozmowie wyszlo nam, ze chodzi o tego samego
    pracodawce - specyficzna firma i bardzo wyspecjalizowane stanowisko.

    --
    Przemek
    Now playing: nothing