PracaGrupypl.praca.dyskusje › Powtarzające się ogłoszenia

  • 1. Data: 2005-05-19 08:38:23
    Temat: Powtarzające się ogłoszenia
    Od: Piotr Przewłocki <p...@p...onet.pl>

    Jak to jest?
    Ogłoszenie ukazuje się 1 kwietnia. Spełniam wszystkie wymagane kryteria,
    firma dość ciekawa, więc wysyłam dokumenty (e-mail, tak jak chcą).
    Oczywiście brak jakiegokolwiek odzewu...
    Dziś ogłoszenie ukazuje się ponownie.
    Czyli co?! Przez 1,5 miesiąca nie znaleźli nikogo, kto by im pasował?
    Nie wierzę...
    Zastanawiam się, czy wysyłać im aplikację ponownie.

    Pitt

    P.S. Powtarzające się różne ogłoszenia spotykam niemal codziennie.

  • 2. Data: 2005-05-19 08:42:52
    Temat: Re: Powtarzające się ogłoszenia
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    A moze wykupili jakis pakiet ogloszen? Ze np placa za 5, dostaja 10? I
    idzie to z rozpedu juz?;)

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2005-05-19 09:29:54
    Od: "Agula" <a...@o...pl>

    > Zastanawiam się, czy wysyłać im aplikację ponownie.

    Przyznam, że ja tak z jedną firmą zrobiłam. Za pierwszym razem zero odzewu.
    Później wysłałam drugą aplikację i na dokładkę trzecią
    pocztą...poskutkowało...zadzownili.

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2005-05-19 09:30:03
    Od: Piotr Przewłocki <p...@p...onet.pl>

    badzio napisał(a):

    > A moze wykupili jakis pakiet ogloszen? Ze np placa za 5, dostaja 10? I
    > idzie to z rozpedu juz?;)

    Coś nie bardzo mi się w to chce wierzyć.
    Pakiet z 1,5 miesięczną przerwą?

    Pitt

  • 5. Data: 2005-05-19 09:43:57
    Od: rossel <r...@n...com>

    Agula napisał(a):

    > wysłałam drugą aplikację i na dokładkę trzecią
    > pocztą...poskutkowało...zadzownili.
    >

    > pozdrawiam

    Wyszło coś z tego? Z pracy w tej firmie? Czy tylko zadzwonili z
    ciekawości aby posłuchać twego głosu?

    Pozdro

  • 6. Data: 2005-05-19 09:50:00
    Od: "Agula" <a...@o...pl>

    > Wyszło coś z tego? Z pracy w tej firmie? Czy tylko zadzwonili z ciekawości
    > aby posłuchać twego głosu?

    Tak, pracę dostałam :)

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2005-05-19 09:58:04
    Od: "Mariusz" <b...@b...pl>

> [...]
    > Nie wierzę...
    > Zastanawiam się, czy wysyłać im aplikację ponownie.

    a może pani Czesia wyrzuciła je do kosza (przez pomyłke)
    a może nie spełniasz oczekiwań kierownika
    a może lepiej zadzwonić i zapytać?

  • 8. Data: 2005-05-19 10:00:58
    Od: "Maciek Sobczyk" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Piotr Przewłocki" <p...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:d6hj9u$lbh$1@news.onet.pl...
    > Jak to jest?
    > Ogłoszenie ukazuje się 1 kwietnia. Spełniam wszystkie wymagane kryteria,
    > firma dość ciekawa, więc wysyłam dokumenty (e-mail, tak jak chcą).
    > Oczywiście brak jakiegokolwiek odzewu...
    Jeśli brak odzewu to prawdopodobnie kryteriów nie spełniasz. Ewentualnie nie
    spełniasz niejawnych kryteriów, których nikt przy zdrowych zmysłach, w dobie
    szalejącej debilnej poprawności, nie zamieści w ogłoszeniu (preferencje co
    do płci, narodowości, wieku kandydata).

    > Dziś ogłoszenie ukazuje się ponownie.
    > Czyli co?! Przez 1,5 miesiąca nie znaleźli nikogo, kto by im pasował?
    To żadna nowość. Czasami procesy rekrutacyjne ciągną się przez pół roku.
    Zawsze to mniejszy koszt niż zatrudnić niezbyt dobrego kandydata na okres
    roku, przeszkolić, zorganizować mu stanowisko a potem zwolnić, bo zgodnie z
    prognozami się nie sprawdził.

  • 9. Data: 2005-05-19 10:08:57
    Od: Piotr Przewłocki <p...@p...onet.pl>

    Maciek Sobczyk napisał(a):

> [...]
    > szalejącej debilnej poprawności, nie zamieści w ogłoszeniu (preferencje co

    Może moje nazwisko źle brzmi prezesowi...
    Resztę kryteriów zawartych w ogłoszeniu spełniałem w 100%.
    Wiek też mam pasujący do większośći popularnych stanowisk - 29 lat.
    A może fizis mam nie tego :-) (cv było ze zdjęciem)

> [...]
    > roku, przeszkolić, zorganizować mu stanowisko a potem zwolnić, bo zgodnie z

    Ja rozumiem, że można nie znaleźć pasującego kandydata.
    Ale nie szukać (gdyby serio szukali, to by do mnie zadwonili - pogadać z
    kandydatem zawsze warto, zatrudniać nie muszą), to już głupota, albo
    rozrzutność pieniędzy (wszak ogłoszenia kosztują).

    Pitt, wysłałem im jeszcze raz :-)

  • 10. Data: 2005-05-19 10:32:30
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    Bardzo podobna sytuacje mialam nie dawno. Fajne ogłoszenie, spełniam
    wymagania dokładnie wszystkie któe wymienili, do tego mam jeszcze
    doswiadczenie na b. podobnym stanowisku. Cisza. Za 2 miesiace pojawia sie
    dokladnie to samo ogłoszenie. Wysyłam ponownie. Cisza.
    Moze faktycznie zdjecie zaważyło..;)