PracaGrupypl.praca.dyskusjePowtarzające się ogłoszenia › Re: Powtarzające się ogłoszenia
  • Data: 2005-05-19 19:08:16
    Temat: Re: Powtarzające się ogłoszenia
    Od: Piotr Przewłocki <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek Wrzesiński napisał(a):

    > A probowales zadzwonic tam? IMHO dobry sposob, by nawiazac bardziej
    > osobisty kontakt z osoba rekrutujaca. Nie jestes "kolejna aplikacja" tylko
    > osoba z krwi i kosci. W moim przypadku sie sprawdzil :)

    W sumie racja - nie próbowałem.
    Jednak obawiam się, że od sekretarki z którą pewnie będę rozmawiał
    dowiem się niewiele lub nic.
    Chyba, że będzie tak miła i połączy mnie z kimś z HR w co wątpię.
    A Ty dzwoniąc prosiłeś o połączenie z HR (lub osobą do której wysyłałeś
    aplikację), czy od razu mówiłeś o co chodzi?

    Pitt