PracaGrupypl.praca.dyskusjePowtarzające się ogłoszenia › Re: Powtarzające się ogłoszenia
  • Data: 2005-05-19 18:47:48
    Temat: Re: Powtarzające się ogłoszenia
    Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org> szukaj wiadomości tego autora

    >A moze obydwoje jestescie w bledzie. Suche fakty w postaci doswiadczenia i
    >wyksztalcenia, to zaledwie czesc kryteriow. Bardzo duzo zalezy od stylu i
    >formy CV i listu motywacyjnego. Na tej podstawie juz mozna okreslic wstepnie
    >charakter i predyspozycje kandydata, nawet jesli spelnia kryteria
    >merytoryczne w 100%

    cos chyba w tym jest... ostatnio usiadlam i zupelnie przeredagowalam
    CV - stare nie bylo takie zle ale postanowilam zrobic takie bardziej
    wyrozniajace sie i bardziej ciekawe wizualnie - zaczelam takze
    drukowac je na lepszym papierze lub wysylac juz nie jako .doc ale .pdf
    zaowocowalo to tym ze nagle sypnely sie zaproszenia na rozmowy .. no i
    praktycznie od razu zalapalam sie do pracy na dosc fajne stanowisko i
    przynajmniej nie za minimalna krajowa :)
    byc moze byl to szczesliwy zbieg okolicznosci.. ale faktem jest ze nie
    spelnialam wymagan z ogloszenia i mnie zaproszono... a to juz pierwszy
    sukces :) no a potem na rozmowie udalo mi sie tak zainteresowac
    pracodawce ze mnie zatrudnil i postanowil zaryzykowac i przyuczyc mnie
    do tego stanowiska :)

    CanoE
    Time is on my side