PracaGrupypl.praca.dyskusje › Poradźcie co robić??!!

  • 1. Data: 2004-04-20 07:29:08
    Temat: Poradźcie co robić??!!
    Od: "Tomi" <t...@w...pl>

    Witam!

    Właśnie dostałem kolejną odmowę w sprawie pracy. Mam 32 lata, wykształcenie
    wyższe (politechnika), studia podyplomowe (informatyka), kurs języka
    angielskiego, obecnie uczę się niemieckiego. Moje doświadczenie zawodowe to
    7 lat. I co i nic...Jeżdżę na rozmowy, gadam o bzdurach, przechodzę jakieś
    testy na inteligencję, testy z działania w grupie, testy z angielskiego,
    niemieckiego, rozmawiam po niemiecku, po angielsku, naprawdę k... nie wiem,
    co mam zrobić, żeby dostać jakąś robotę. Gdzie popełniam błąd (w końcu ktoś
    dostaje tą pracę). Poradźcie. co robić, bo już mi "ręce opadają" od tego
    wszystkiego.

    Pozdrawiam wszystkich, Tomano

  • 2. Data: 2004-04-20 07:47:58
    Temat: Re: Poradźcie co robić??!!
    Od: "Krzysztof Jarocki" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomi" <t...@w...pl> napisał w wiadomości news:c62jmn$eb2

    > dostaje tą pracę). Poradźcie. co robić, bo już mi "ręce opadają" od tego
    > wszystkiego.
    >
    > Pozdrawiam wszystkich, Tomano

    Zainwestuj w siebie.
    Idz na platny kurs (okolo 4000PLN)
    jakiejs porzadanej obecnie technologii
    bazodanowej, czy serwerowej.
    Zdobadz certyfikat np. Micsrosoft.
    To moze cie odroznic od fanclubu kolesiow.

    Krzysiek

  • 3. Data: 2004-04-20 08:00:53
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > Zainwestuj w siebie.
    > Idz na platny kurs (okolo 4000PLN)

    To nic nie daje ... ci "pracodawcy" szukaja wyrobnikow za niewielkie
    pieniadze.

  • 4. Data: 2004-04-20 08:17:56
    Od: "Radek" <a...@a...pl>

    nie ma wykształcenia kierunkowego (informatyka), języki znam raczej w
    stopniu podstawowym, mam mniejsze doświadczenie zawodowe ale ...

    - Staram się dobrze wypaść na rozmowie, (przed wszystkim nie staram się
    czymś wyróznić) nie przychodzę jak żebrak po jałmużnę. Zabieram laptopa,
    swoje prace na CD. Chwalę się osiągnięciami (100 innych kolesi też ma
    wykształcenie i umie się wysłowić więc to nie wystarczy).

    - Ubieram się modnie, mam modną fryzurę i jestem ogolony, ładnie pachnę
    (większość informatyków w ogóle na to nie zwraca uwagi !!!)

    3 raz zmieniam pracę w ciągu 2 lat, oczywiście zawsze na lepszą !!!

    pozdrawiam i powodzenia życzę

  • 5. Data: 2004-04-20 08:47:32
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > 3 raz zmieniam pracę w ci?gu 2 lat, oczywi?cie zawsze na lepsz? !!!

    I tu cie mamy ;)

    Po co czlowieka zatrudniac, szkolic .. skoro wiadomo, ze on wciaz
    szuka pracy i pewnie zaraz odejdzie ....

  • 6. Data: 2004-04-20 08:48:29
    Od: "Radek" <a...@a...pl>

    trzeba wiedzieć jak go zatrzymać tzn. dobrze go motywować żeby nie szukał
    innej :-)

  • 7. Data: 2004-04-20 09:49:55
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > trzeba wiedzieć jak go zatrzymać tzn. dobrze go motywować żeby nie
    szukał
    > innej :-)

    Ale to bledne kolo .... bo on i tak sobie pomysli: tu mi dali tyle ...
    to moze gdzies wiecej dadza ... ?

  • 8. Data: 2004-04-20 09:50:06
    Od: "Radek" <a...@a...pl>

    Haha, na jakim Ty świecie żyjesz ??? przecież ja mówie o skrajnych
    przypadkach kiedy wypłata Ci nawet nie wystarcz kiedy żyjesz z mamusią pod
    jednym dachem.
    Dziś się nie szuka codzinnie pracy, czasem się trzeba cieszyć że się ją ma i
    to pracodawcy to wykorzystują, więc nie mów, że PRACOWNICY są tacy
    niewdzięczni i okrutni :-)))).

  • 9. Data: 2004-04-20 09:55:03
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 04-04-20 10:47, osoba przedstawiająca się jako "KrzysiekPP"
    napisała co następuje:

    > Po co czlowieka zatrudniac, szkolic .. skoro wiadomo, ze on wciaz
    > szuka pracy i pewnie zaraz odejdzie ....

    Czy ja wiem :)
    Zależy od wieku kandydata. Człowiek szuka swojego miejsca na rynku. Ja
    od 1995 do 1999 zmieniałem pracę 6 razy. Fakt że nie wszystkie przypadki
    były moim widzimisiem (2 razy mnie zredukowali) ale nie odniosłem
    wrażenia żeby któryś z pt. pracodawców źle to odbierał. IMHO to raczej
    normalne w początkowym stadium pracy zawodowej. Niektórym się nawet
    podoba człowiek, który "z niejednego pieca chleb jadł" :)

    _ _ _
    _|_|_ //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.6PL // GG:2091615 // /

  • 10. Data: 2004-04-20 10:14:02
    Od: "Polar" <w...@p...onet.pl>

    a ile ty czasu szukasz tej pracy ?
    może troche za wczesna ta rozpacz ?