PracaGrupypl.praca.dyskusje › student - dzialalnosc - UE

  • 1. Data: 2004-04-19 19:17:19
    Temat: student - dzialalnosc - UE
    Od: "parys_all" <p...@o...pl>

    Czy ktos orientuje sie czy jest szansa ze zmieni sie cos po 1 maja w sprawie
    prowadzenia dzialalnosci gospodarczej przez studentow (chodzi mi o
    ewentualne ulgi w zusie)

    Lacze pozdrowienia

  • 2. Data: 2004-04-19 20:10:00
    Temat: Re: student - dzialalnosc - UE
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "parys_all" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktos orientuje sie czy jest szansa ze zmieni sie cos po 1 maja w
    sprawie
    > prowadzenia dzialalnosci gospodarczej przez studentow (chodzi mi o
    > ewentualne ulgi w zusie)

    Zus to nasza radosna dzialalnosc i z ue nic wspolnego nie ma
    W GB przedsiebiorce wynosi kilka funtow tygodniowo i nikogo to nie obchodzi

    > Lacze pozdrowienia

    ---

  • 3. Data: 2004-04-19 21:17:44
    Od: Fabio <f...@a...inetsolutions.pl>

    In article <c61b1o$8ug$1@inews.gazeta.pl>, k...@p...gazeta.pl
    says...

    > Zus to nasza radosna dzialalnosc i z ue nic wspolnego nie ma
    > W GB przedsiebiorce wynosi kilka funtow tygodniowo i nikogo to nie obchodzi

    A ja tam lubie ZUS. Dzieki wplacanej przeze mnie kasie powstaja ladne,
    szklane budynki z marmurowymi posadzkami. Trzeba wspomagac polskie
    budownictwo!

    A to, ze do lekarza i tak musze chodzic prywatnie, bo inaczej trzeba
    czekac jakies pol roku? Toz to nic takiego. Normalna sprawa. Dzieci w
    Afryce z glodu umieraja.

    A to, ze za kilkadziesiat lat dostane tyle kasy, ze bede mogl sie za nia
    zabawic i kupic waciki? Normalna sprawa. Nie ma sie co czepiac.

    I prosze sie nie zmiac z ZUSu. Tam sie dopiero robi biznes! ZUS
    najlepiej zarzadzana firma roku 20004!

    ..:: fabio