PracaGrupypl.praca.dyskusje"Ja tez stad spadam" - bombowy artykul z gazeta.pl › Re: Polska krajem lekarzy, ekonomistów i polityków ... amatorów
  • Data: 2004-03-23 22:46:23
    Temat: Re: Polska krajem lekarzy, ekonomistów i polityków ... amatorów
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek <m...@W...gazeta.pl> wrote:
    > z wypłatą lub płacą w ratach, a "biznesmeni roku" nie płacą wcale,
    > ludzie
    > u nich pracują po miesiąc lub więcej za darmo, a ew. kontrola może
    > takiemu "biznesmenowi" nagwizdać.

    Gadasz glupoty.
    Pracodawca chetnie zatrudnialby ludzi jak latwo moglby tez ich zwolnic. A
    ludzie mogliby sie na to zgodzic, gdyby znalezienie pracy bylo proste. W tym
    momencie koszty pracy sa wysokie (masz pojecie ile kosztujesz pracodawce
    zarabiajac do reki 800 zl?), zwolnic pracownika szybko jest trudno wiec o
    czym my mowimy?

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations: http://www.PRnews.pl