  • Data: 2004-03-24 12:33:44
    Temat: Re:
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek; <c3n2sc$o90$1@inews.gazeta.pl> :

    > W Polsce niejedno jest możliwe - jak uczy doświadczenie. Tylko mam pytanie:
    > czy po likwidacji minimalnego wynagrodzenia pracodawca, zamiast 10 pracowników
    > po 800 PLN zatrudni 20 po 400 PLN, lub 40 po 200 PLN?
    > Nie. Śmiem twierdzić, że nadal będzie zatrudniał 10-ciu ludzi,
    > płacąc im po 200 PLN - lub mniej.

    Jeżeli tendencja będzie lokalna, a produkt sprzedawany globalnie [no
    może w skali kraju], to zatrudni 40 - jeżeli jednak przepływ informacji
    i zasady konkurencyjne będą identyczne dla wszystkich uczestników rynku
    [globalnego/krajowego], to status zatrudnionych i struktura produktowa
    rynku faktycznie się nie zmieni - zmienią się tylko ceny wraz ze
    spadkiem zdolności nabywczej konsumentów, ale bagienko kryzysu
    pozostanie na swoim miejscu. ;)

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)