  • Data: 2004-03-25 08:05:53
    Temat: Re: prośba
    Od: " Marek" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Niedlugo takie osoby nazwa terrorystami.

    Tak się czasem zastanawiam, ilu na tym forum "pokrzywdzonych" pracodawców
    frustratów z podciętymi skrzydłami (lub ich krewnych).

    > Pewnie mu chodzilo o takie wymyslone, ktore pozwalaja na
    > wykorzystywanie pracownikow a sobie fundowanie
    > tego na co inni nie moga sobie pozwolic.

    Jeżeli tak jest faktycznie, to przedsiębiorca podejrzewał najemnego o to,
    że jest przedsiębiorcą :))

    > Widzial ktos rzeczywiste krzywe popytu i podazy?

    Pewnie nie, bo większość teorii moich oponentów nie uwzględnia tego,
    że coraz więcej konsumentów ma jedynie na dobra podstawowe.
    Moi oponenci pracują i kupują, no i luzik. No a jak ktoś nie pracuje i nie
    kupuje, to wypisują, że to jego wina - niech idzie do pracy :)), lub założy
    firmę :)))) lub spada za granicę :)))))).
    Nie bez kozery większość ofert pracy dotyczy domo i firmokrążców.
    Nie wystarczy wyprodukować - trzeba jeszcze sprzedać. Zachodni producenci
    zapchaliby magazyny w Polsce jeszcze bardziej, ale po pierwsze zapłacą
    karę za nadmierne zapasy :)), a po drugie chyba nie są idiotami i wiedzą,
    że biedni im większego ruchu w interesie nie zrobią.
    Tymczasem jak Polska długa i szeroka, biegnie wołanie o coraz sprawniejszych
    sprzedawców i przedstawicieli handlowych. Dlaczego? No bo sytuacja jest taka
    jak pisał kolega ze Szczecina: wszyscy wszystko wszystkim chcą sprzedać, a
    nikt nie kupuje - bo nie ma za co.

    Podziwiam upór niektórych moich oponentów w namawianiu mnie do założenia
    firmy lub wyjazdu za granicę. Jeżeli to takie wpaniałe rozwiązanie dla
    każdego, to dlaczego sami tego nie zrobią, tylko siedzą na etacie lub
    na pracach zleconych :)) ?

    Marek