PracaGrupypl.praca.dyskusje › Podwyżki w firmie

  • 31. Data: 2007-01-06 23:38:59
    Temat: Re: Podwyżki w firmie
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał w
    wiadomości
    news:enpaak$886$1@news.dialog.net.pl...
    > W wiadomości news:enp99r$b9l$1@node4.news.atman.pl Nikiel ;-)
    > Nie.
    > Normalnie.
    > Pracodawcanie nie może ujawnić Nowakowi ile zarabia Kowalski, ale nie
    > musi ukrywać przed światem ile zarabia u niego portier.
    > A że Kowalski jest portierem...

    Ale jak jest dwóch portierów, którzy różnie zarabiają?

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 32. Data: 2007-01-06 23:45:52
    Temat: Re: Podwyżki w firmie [oftopiczne przepychanki]
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:enpbe0$bhl$1@inews.gazeta.pl Immona
    <c...@n...gmailu> pisze:

    > Stawiasz teze, ze czlowiek na Sieci traci swoja ludzka godnosc z powodu
    > braku mozliwosci operowania innymi srodkami niz slowo/ewentualnie
    > przebrania sie za kogos i dlatego na Sieci mozna ludzi wulgarnie atakowac.
    > Ciekawa teza.
    Może i ciekawa, nie wiem, oceń sobie sama - w końcu ty ją wymyśliłaś.
    Ja z tym nic wspólnego nie mam.

    > Ja sie z nia nie zgadzam.
    A mnie to nie przeszkadza i uznaję twoje prawo do niezgadzania się.

    > Spotkalam w realu dostatecznie wielu ludzi
    Masz prawo tak sądzić. Ja mam prawo zrobić z tym co zechcę.

    > Mysle, ze tu nalezy zrobic EOT
    Każdy może usiłować myśleć, a nawet myśleć, że myśli. To pozytywne
    generalnie zjawisko, choc niekiedy jałowe.
    Niemniej na EOT masz wpływ tylko nad własną klawiaturą i nigdzie indziej.

    >, bo stwierdzilismy wlasnie zbyt radykalna roznice zdan, zeby ciagnac
    >dyskusje.
    Nie zależy mi na dyskusji z tobą. Ty decyduj co zrobisz i ja zdecyduję co ja
    zrobię.

    Jotte

  • 33. Data: 2007-01-06 23:47:53
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:enpcbb$9sa$1@news.dialog.net.pl Jotte
    <t...@w...spam.wypad.polska> pisze:

    Podpis mi się, oczywiście, machnął. Powinien mieć tylko jedną linijkę.

    --
    Jotte

  • 34. Data: 2007-01-06 23:49:44
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:enpbuq$bqk$1@node4.news.atman.pl Nikiel ;-)
    <n...@p...fm> pisze:

    > Ale jak jest dwóch portierów, którzy różnie zarabiają?
    To dalej nie musi ukrywać.

    Jotte

  • 35. Data: 2007-01-06 23:56:13
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    I pomyslec ile pradu sie marnuje na to, zeby cham mogl udowadniac, ze chce i
    moze byc chamem...

  • 36. Data: 2007-01-07 00:00:04
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:enpd5j$gg8$1@nemesis.news.tpi.pl szomiz
    <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> pisze:

    >I pomyslec ile pradu sie marnuje na to, zeby cham mogl udowadniac, ze chce
    > i moze byc chamem...
    Po cholerę się do mnie właściwie przypieprzasz, kmiocie?
    Czego chcesz? Drażnię cię? Zrobiłem ci coś?

    --
    Jotte

  • 37. Data: 2007-01-07 00:04:15
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    >W wiadomości news:enpd5j$gg8$1@nemesis.news.tpi.pl szomiz

    > Po cholerę się do mnie właściwie przypieprzasz, kmiocie?
    > Czego chcesz? Drażnię cię? Zrobiłem ci coś?

    Ja kmiot? To ty wykazujesz wszystkie mozliwe cechy osobnika, nie
    potrafiacego skonsumowac owocow awansu spolecznego.

    Na ostatnie pytanie juz kiedys odpowiedzialem, nawet udowodnilem, ze owszem.

    Zdrowia zycze

    sz.

  • 38. Data: 2007-01-07 00:14:25
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:enpdf4$bud$1@atlantis.news.tpi.pl szomiz

    > Ja kmiot?
    Wg mnie - tak, sam to robisz.

    > To ty wykazujesz wszystkie mozliwe cechy osobnika, nie potrafiacego
    > skonsumowac owocow awansu spolecznego.
    > Na ostatnie pytanie juz kiedys odpowiedzialem, nawet udowodnilem, ze
    > owszem. Zdrowia zycze
    Dziękuję i wzajemnie.
    Co ty do cholery masz do mnie i dlaczego? Weź się wreszcie wywnętrz, bo ja
    nie mam pojęcia za co mnie nienawidzisz i nie chce mi się powodów tego
    szukać, ale widzę że coś jest.

    --
    Jotte

  • 39. Data: 2007-01-07 00:26:17
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Ja cie nienawidze? Wez moze zaloz se grupe wsparcia ze strokrotka..

    A wogole to:

    :-PPP

  • 40. Data: 2007-01-07 00:36:02
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:enpeu0$j8m$1@nemesis.news.tpi.pl szomiz
    <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> pisze:

    > Ja cie nienawidze? Wez moze zaloz se grupe wsparcia ze strokrotka..
    Sam sobie załóż.

    > A wogole to:
    Przecież to do Lisowskiego było i w dodatku słusznie.
    Nie wiem, facet, naprawdę nie wiem co masz do mnie.
    A może byśmy sobie jak prawdziwi mężczyźni wyjaśnili o co biega i albo łapę
    wirtualną dali albo ignorowali, co? Bo mnie wali to puszczanie tekstów i
    pierdolizn.
    Zresztą, rób jak chcesz, ja sobie poradzę.

    --
    Jotte