PracaGrupypl.praca.dyskusjePodwyżki w firmie › Re: Podwyżki w firmie
    From: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Podwyżki w firmie
    Date: Fri, 5 Jan 2007 23:11:44 +0000 (UTC)

    Dnia Fri, 5 Jan 2007 22:33:39 +0100, Jotte <t...@w...spam.wypad.polska>
    w <enmg7c$gdr$1@news.dialog.net.pl> napisał:

    > W wiadomości news:slrneptg0f.jsi.jakub@jakub.kofeina.net Jakub Lisowski

    > Nie, nic nie rozumiesz głupcze, udzieliłem ci po prostu porady za darmo.

    Phi, jakbyś brał do serca swoje rady, to może bym się przejmował, ale
    zdanie czegoś, co nie potrafi się emitować inaczej niż ex cathedra mnie
    nie interesuje.
    Zabawne bywa zadawanie ci pytań, na które nie możesz odpowiedzieć, i
    musisz stosować uniki.
    Na przykład takie jak te, wyjazdy z wyswiskami i takie tam, kopałem się
    z lepszymi końmi.

    > Chcesz - skorzystaj, nie chcesz - spadaj.
    > Selekcjonuję dyskutantów i ty odpadłeś.
    > Jednak ja nie stosuję plonków jak newsowa gówniarzeria, więc będę cię

    Bo nie umiesz włączyć w Outlooku zapewne.

    > okazjonalnie czytał i być może czasem, jak i dotąd - wytknę głupotę, brak

    ROTFL, jak dotąd zadawałem pytania dwa razy, i dwa razy nie znalałeś na
    nie odpowiedzi, zaplułeś się i zapieniłeś jak teraz, miło.

    > wiedzy czy inne bzdury. Nic na to nie poradzisz, ale możesz, chłopino, też
    > wypisywać co ci się w łepetynie ulęgnie - masz wszak prawo, korzystaj
    > śmiało.

    Jacuś, popracuj nad repertuarem, bo ci się wyswiska skończyły, głupcze,
    chłopino.
    Wiem że znasz jeszcze bydło i korwinisto, ale jakoś ci umknęło, mógłbyś
    rozszerzyć zbiór, bo blado wypadasz.

    Hmm, podatki już były, emerytury też, ciekawe w jakim nośnym temacie się
    będziesz wydurniał jeszcze.

    ja czyli jakub
    Revoke.