PracaGrupypl.praca.dyskusjePodwyżki w firmie › Re: Podwyżki w firmie [oftopiczne przepychanki]
  • Data: 2007-01-06 14:54:30
    Temat: Re: Podwyżki w firmie [oftopiczne przepychanki]
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:eno2aj$ghp$1@inews.gazeta.pl Immona
    <c...@n...gmailu> pisze:

    > Dolacze sie
    [cut]
    No to ja także mimo wszystko coś jeszcze dodam od siebie.
    Nie żebym próbował kogoś nienawykłego skłonić nagle do myślenia, ale ot
    tak - z braku lepszego w tej chwili zajęcia.
    Otóż z całkowitą obojętnością, by nie rzec - lekceważeniem odnoszę się do
    krytyki ostrego sposobu w jaki mam zwyczaj odpowiadać tym, którzy moim
    zdaniem na to zasłużą. Robię to zupełnie świadomie i celowo, liczę się z
    agrsywnymi reakcjami (w końcu sam tak czynię, więc zasługuję na takie same),
    ale z ich autorami - absolutnie nie.
    Jak już wzmiankowałem - nie filtruję niczyich wypowiedzi, toteż wszystko
    cokolwiek ktoś napisze w obserwowanych przeze mnie wątkach przeczytam z
    pewnością. Nawet najgłupsze, najbardziej nonsensowne (jakie mozna znaleźć
    choćby w tym wątku) farmazony - słowo harcerza.
    Ciekawa jest bowiem obserwacja "wirtualnych ludzi", ich reakcje,
    zachowania - czasem warto te procesy podkatalizować. Ale to tylko "wirtualni
    ludzie" przecież.

    Ogromna większość użytkowników usenetu nigdy się nie spotka, nie pozna, a co
    więcej świadomie lub nieświadomie jest w tym wirtualnym miejscu kimś innym
    niż w realu. Inaczej się zresztą chyba nie da. A ileż tu nieprawdy można
    przemycić, dla podreperowania ego, dla uzyskania informacji, dla hecy
    wreszcie.
    Głupotą jest zatem personifikować kilkadziesiąt znaków na ekranie,
    pozbawionych oprawy intonacji, gestu, wzajemnego kontaktu wzrokowego,
    słowem - mowy ciała, której nigdy nie zastąpią emotikony. Głupotą jest
    uważać, że się tą drogą kogoś da poznać, głupotą sądzić, że wirtualny
    człowiek to ten i taki sam, jak w realu. Szczytem zaś głupoty jest
    podejmować na takiej podstawie arbitralne wnioski.

    Podstawową wartością newsów i powodem dla którego ich używam jest to, iż są
    one źródłem zbiorowej wiedzy i tego tu szukam, starając się coś dorzucić od
    siebie.
    Ale na wypowiedzi, do których zechcę się dopisać reagował będę tak, jak ja
    chcę, nie podoba się komuś - nie czytać, filtr założyć (nicka pod którym tu
    piszę nie zmieniam, więc sprawa prosta) i tyle.
    Można durnia nazwać mądrym inaczej, a dupę pośladkami, ale ja durnia nazwam
    i nazywać będę durniem, a dupę dupą.
    Koniec, kropka.
    Na pocieszenie uświadomię co poniektórym, że tak naprawdę to ani ja nie mogę
    ich tu obrazić, ani owi co poniektórzy mnie.
    Choć z zupełnie różnych przyczyn.

    --
    Jotte