PracaGrupypl.praca.dyskusjePodwyżki w firmie › Re: Podwyżki w firmie [oftopiczne przepychanki]
  • Data: 2007-01-06 09:32:02
    Temat: Re: Podwyżki w firmie [oftopiczne przepychanki]
    Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    X-No-Archive:yes
    W wiadomości <news:enmpmk$moc$1@news.dialog.net.pl>
    Jotte <t...@w...spam.wypad.polska> pisze:

    > [przepraszam normalnych grupowiczów za ten tekst, ale naprawdę
    > należał się gnojkowi]

    Nie, to_Ty_pierwszy zasłużyłeś sobie na tekst szomiza, więc nie dziw się
    teraz.
    Znam Cię Jotte nie od dzisiaj. Jesteś zwykłym, chamskim, buraczanym
    prostakiem (choć sam uwielbiasz zarzucać to innym bez żadnego powodu) i
    jakkolwiek szanuję Cię za sporą wiedzę, to w kwestii kultury osobistej i
    dobrych obyczajów stoisz daleko po drugiej strony osi liczbowej. Twoje
    zachowanie, odzywki, reakcje są po prostu żenujące. Zastanawiam się czasem,
    jak komukolwiek na świecie chce się z Tobą żyć, mieszkać, współpracować.

    > [ponownie bardzo przepraszam wiekszość grupowiczów za prostacki styl i
    > słownictwo tego postu

    _Tego_postu?? Człowieku, przejrzyj na oczy. Praktycznie cała Twoja twórczość
    tak wygląda. Wielokrotnie, mnóstwo ludzi dawało Ci to do zrozumienia, ale
    podzielali los Jakuba czy szomiza. Zostali zakwalifikowani przez Ciebie do
    kategorii gnojków, debili, idiotów i tym podobnych. Ciekawa jestem jakie
    epitety szykujesz dla mnie za tę odrobinę prawdy :-/

    --
    Nixe