PracaGrupypl.praca.dyskusjePodwyżki w firmie › Re: Podwyżki w firmie [oftopiczne przepychanki]
  • Data: 2007-01-06 11:48:11
    Temat: Re: Podwyżki w firmie [oftopiczne przepychanki]
    Od: Immona <c...@n...gmailu> szukaj wiadomości tego autora

    Nixe wrote:

    > X-No-Archive:yes
    > W wiadomości <news:enmpmk$moc$1@news.dialog.net.pl>

    > Nie, to_Ty_pierwszy zasłużyłeś sobie na tekst szomiza, więc nie dziw się
    > teraz.
    > Znam Cię Jotte nie od dzisiaj. Jesteś zwykłym, chamskim, buraczanym
    > prostakiem (choć sam uwielbiasz zarzucać to innym bez żadnego powodu) i
    > jakkolwiek szanuję Cię za sporą wiedzę, to w kwestii kultury osobistej i
    > dobrych obyczajów stoisz daleko po drugiej strony osi liczbowej. Twoje
    > zachowanie, odzywki, reakcje są po prostu żenujące.

    Dolacze sie, bo ilosc osob mowiacych Ci to moze zwiekszyc
    prawdopodobienstwo Twojego zastanowienia sie nad tym.

    Tez jestem zdegustowana, tym bardziej, ze jestes z zawodu nauczycielem.
    Pracownikowi fizycznemu po zawodowce mozna wybaczyc brak kultury, ale
    nie nauczycielowi. Nie ma sytuacji ani dyskutantow uzasadniajacych
    bluzganie na takim poziomie, zwlaszcza ze na Sieci mozna opoznic
    wyslanie postu, wziac kilka glebokich wdechow i sie uspokoic, chocby to
    mialo trwac godzine.

    A jesli nie pomaga apelowanie do przyzwoitosci, zaapeluje do rozsadku.
    Jako zwiazkowiec zajmujesz sie w pewnym sensie polityka, jestes w jakims
    szerszym gronie osoba publiczna. Twojego nicka da sie polaczyc z
    imieniem i nazwiskiem. Jesli bez zazenowania dasz swoje posty do
    poczytania kazdemu, kto cie zna, to ok, jesli nie, to powinienes sie
    troche wstrzymac.

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :) ::: GG: 7370533