PracaGrupypl.praca.dyskusjePłaca kierownika IT › Re: Płaca kierownika IT
    From: "DarkoZZZ" <d...@o...eu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Płaca kierownika IT
    Date: Sat, 25 Aug 2007 19:33:03 +0200

    Użytkownik "eth_0" <b...@b...br> napisał w wiadomości
    news:89p0d3d03b9he62oibb1kicoed6fm18t7p@4ax.com...

    > Mało. Idź po podwyżkę.

    No niestety to nie jest takie proste. Nasz prezes nie daje podwyżek - woli
    zatrudnić jakiegoś matoła, ale takiego, któremu nie musi wiele płacić. Efekt
    jest taki, że mamy działy w których pracuje 2 razy więcej osób, niż powinno,
    bo ludzie sobie nie radzą z robotą. Ja znalazłem takie rozwiązanie, że
    zatrudniam ambitniejszych absolwentów, takich, którzy chcą sie czegoś
    nauczyć i im się coś chce. Ale dwa lata popracują i mimo, iż idę ludziom
    zawsze na rękę z urlopami, z wyskakiwaniem na miasto w godzinach pracy, to
    też nie wytrzymują i znajdują sobie coś lepszego. Ostatni odszedł od nas
    gość, który zajmował się automatyką i mimo moich tłumaczeń, że nie
    znajdziemy nikogo z odpowiednim doświadczeniem ( systemy są bardzo
    speyficzne), nie byłem w stanie podnieść mu pensji. Obecnie informatyk w
    moim dziale ma 1700 na łapę. Najgorsze, że tyle samo ma nowy i gosć, kótry 2
    lata u nas już robi - motywacja więc żadna.

    Tak właściwie to piszę tego posta bardziej, żeby wiedzieć ile mogę dostać w
    przyszłej pracy, niż żeby negocjować z szefem. Co prawda nie mam jeszcze nic
    na oku, ale dzisaj postanowiłem coś poszukać, jak się dowiedziałem, że moja
    dziewczyna dostała 2000 zł zaraz po studiach w niemieckie firmie.