PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pile pytanie o odpraw

  • 1. Data: 2006-02-14 07:35:05
    Temat: Pile pytanie o odpraw
    Od: "pytok" <e...@g...pl>

    Witam,

    Mam pytanie czy przy wypowiedzeniu warunków pracy i płacy przez pracodawce
    nie z mojej winy należy mi się odprawa?

    pozdro
    pytok

  • 2. Data: 2006-02-14 08:31:46
    Temat: Re: Pile pytanie o odpraw
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    pytok napisał(a):
    > Witam,
    >
    > Mam pytanie czy przy wypowiedzeniu warunków pracy i płacy przez pracodawce
    > nie z mojej winy należy mi się odprawa?

    Było o tym niedawno na grupie, poszukaj.
    Osobiście podałem wówczas link do wyjasnienia.

    --
    czarny
    ============= www.czarnobiale.pl =============

  • 3. Data: 2006-02-14 10:16:58
    Od: "Xyloo" <x...@o...pl>

    > Mam pytanie czy przy wypowiedzeniu warunków pracy i płacy przez pracodawce
    > nie z mojej winy należy mi się odprawa?
    jesli dobrze pamietam, na szybcika
    tylko przy zwolnieniach grupowych w firmach powyzej 20 osbob i z powodów
    ekonomicznych

  • 4. Data: 2006-02-15 20:10:54
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 14 Feb 2006 08:35:05 +0100, "pytok"
    <e...@g...pl> zakodował:

    >Mam pytanie czy przy wypowiedzeniu warunków pracy i płacy przez pracodawce
    >nie z mojej winy należy mi się odprawa?

    Jeżeli odrzucisz nowe warunki, to takie wypowiedzenie działa, jak
    wypowiedzenie umowy o pracę przez pracodawcę.
    Jeżeli firma zatrudnia ponad 20 osób, to podpada pod "Ustawę o
    szczególnych warunkach rozwiazywania...." i odprawa prawdopodobnie sie
    należy (bo przy obniżeniu pensji, a rozumiem, że o to chodzi, trudno
    byłoby udowodonić, że przyczyny nie są ekonomiczne).
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded