PracaGrupypl.praca.dyskusje › Prosze o ocene CV (po angielsku)

  • 1. Data: 2006-02-13 16:14:42
    Temat: Prosze o ocene CV (po angielsku)
    Od: Bartlomiej Furman <b...@p...onet.pl>

    http://www.fundacja.wroclaw.pl/cv_do_oceny.pdf

    Z gory dziekuje za uwagi i pozdrawiam forumowiczow !
    Bartlomiej Furman

  • 2. Data: 2006-02-13 18:54:08
    Temat: Re: Prosze o ocene CV (po angielsku)
    Od: "Yac" <y...@s...icpnet.pl>

    Bartlomiej Furman wrote:
    > http://www.fundacja.wroclaw.pl/cv_do_oceny.pdf
    >
    > Z gory dziekuje za uwagi i pozdrawiam forumowiczow !
    > Bartlomiej Furman

    Ja bym zmienil w jezykach Polish na "native" .

  • 3. Data: 2006-02-13 20:22:35
    Od: Piotr Wasil <c...@h...umcs.lublin.pl.delete>

    Bartlomiej Furman <b...@p...onet.pl> napisał(a):

    >http://www.fundacja.wroclaw.pl/cv_do_oceny.pdf

    W oficjalnym jezyku nie stosuje sie skrotow, vide I'm.

    --
    -- Moje podróże -- http://www.piotrwasil.com
    -- Moje zdjęcia -- http://cartman.fot.pl

  • 4. Data: 2006-02-13 21:07:58
    Od: "Archi" <i...@o...pl>

    Uzytkownik "Bartlomiej Furman" <b...@p...onet.pl> napisal w
    wiadomosci news:dsqack$k2l$1@news.onet.pl...
    > http://www.fundacja.wroclaw.pl/cv_do_oceny.pdf
    >
    > Z gory dziekuje za uwagi i pozdrawiam forumowiczow !
    > Bartlomiej Furman

    Piszesz, ze English fluent, a pytasz czy kilka zdan dobrze skleciles ?
    Czyli gdzie ty wlasciwie mieszkasz w Norwegii ?

  • 5. Data: 2006-02-14 06:15:35
    Od: "Marek Lubinski" <m...@n...spam.wp.pl>

    "Bartlomiej Furman" <b...@p...onet.pl> wrote in message
    > http://www.fundacja.wroclaw.pl/cv_do_oceny.pdf
    > Z gory dziekuje za uwagi i pozdrawiam forumowiczow !
    > Bartlomiej Furman

    Nie Citizenship, tylko NATIONALITY
    Nie Marital status, tylko MARTIAL

    a tak ogólnie to spoko

  • 6. Data: 2006-02-14 09:20:20
    Od: "Marek Barbaszynski" <m...@i...com.pl>

    Marek Lubinski wrote:
    > "Bartlomiej Furman" <b...@p...onet.pl> wrote in message
    >
    > Nie Citizenship, tylko NATIONALITY

    I jedno i drugie poprawne, tylko co innego znaczy.

    > Nie Marital status, tylko MARTIAL

    Jak najbardziej marital. Martial to moga byc arts albo law.

    --
    Marek "Barbidu" Barbaszynski
    ---- The signature has been optimized away

  • 7. Data: 2006-02-14 09:52:10
    Od: Bartlomiej Furman <b...@p...onet.pl>

    Tak mieszkam w norwegii, w pracy mowie tylko po angielsku.
    Pytalem generalnie jak z moim CV, widzialem w innych watkach
    ze mozna tu dostac pare fajnych porad, postanowilem wiec sam
    przejsc przez ta "sciezke zdrowia".

    Dziekuje za wszystkie uwagi !
    Bartlomiej Furman

  • 8. Data: 2006-02-14 10:03:39
    Od: "Archi" <i...@o...pl>

    Uzytkownik "Marek Lubinski" <m...@n...spam.wp.pl> napisal w wiadomosci
    > "Bartlomiej Furman" <b...@p...onet.pl> wrote in message
    >
    > Nie Citizenship, tylko NATIONALITY
    > Nie Marital status, tylko MARTIAL
    >
    > a tak ogólnie to spoko

    Martial to znaczy - 'wojenny', 'bojowy'

  • 9. Data: 2006-02-14 10:06:17
    Od: "Archi" <i...@o...pl>

    Uzytkownik "Bartlomiej Furman" <b...@p...onet.pl> napisal w
    wiadomosci news:dss8ba$ou7$1@news.onet.pl...
> [...]
    > Pytalem generalnie jak z moim CV, widzialem w innych watkach
    > ze mozna tu dostac pare fajnych porad, postanowilem wiec sam

    A móglbys cos napisac o zyciu/pracy (informatyk) w Norwegii?
    Tez sie przymierzam.

    pewnie lepiej bedzie na e-mail
    i...@o...pl

    thnx

  • 10. Data: 2006-02-14 10:28:57
    Od: " leszek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Jak najbardziej marital. Martial to moga byc arts albo law.

    Generał Jaruzelski wprowadził 'martial law' w Polsce.