PracaGrupypl.praca.dyskusje › wyjazd służbowy czy zmiana miejsca pracy?

  • 1. Data: 2006-02-13 20:30:45
    Temat: wyjazd służbowy czy zmiana miejsca pracy?
    Od: "barts" <b...@g...com>

    witam
    od niedawna pracodawca poprosil mnie abym pracowal w innym miescie niz tym
    co na codzien, zgodzilem sie ale zapytalem sie czy zwrot srodkow za paliwo
    bedzie mi przyslugiwal poniewaz moj stale miejsce pracy jest dosc oddalone
    od tego w ktorym mam pracowac tymczasowo okolo 1 tydzien, i teraz mam
    pytanie czy pracodawca ma zwrocic mi kosz za paliwo zgodznie z kilometrowka
    czy tez moze sam zdecydowac ile mi zaplaci, jak sie ma to do delgeacji
    sluzbowej
    za wszelka pomoc dziekuje
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-02-13 20:47:10
    Temat: Re: wyjazd służbowy czy zmiana miejsca pracy?
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    jeżeli liczysz tylko koszty paliwa, to myslę ze pracodawca bez problemu
    pójdzie na tzw. ryczałt za paliwo w limicie kilometrów
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 3. Data: 2006-02-13 21:36:16
    Od: "barts" <b...@g...com>

    co to znaczy ryczałt za paliwo w limicie kilometrów, moglbys rozwinac bo
    jeste zielony, czy jesli robie 100 km to znaczy ze mam dostac zgodnie z
    kilmoetrowka 78 zł, pozdrawiam

  • 4. Data: 2006-02-13 21:37:05
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    > co to znaczy ryczałt za paliwo w limicie kilometrów, moglbys rozwinac bo
    > jeste zielony, czy jesli robie 100 km to znaczy ze mam dostac zgodnie z
    > kilmoetrowka 78 zł, pozdrawiam
    to znaczy, że pracodawca może wprowadzić limit kilometrów (np. 100 w ciągu
    tygodnia) który wypłaci zgodnie z kilometrówką. Sobie wlicza w koszty, ty
    masz jako dochód nieopodatkowany
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 5. Data: 2006-02-13 22:49:16
    Od: "Radio69" <r...@u...com.pl>

    > od niedawna pracodawca poprosil mnie abym pracowal w innym miescie niz tym

    Abstrahując mocno od tematu, mam pytanie,
    pracownik zatrudniony jako kierowca auta ciężarowego w firmie nie
    "transportowej", praktycznie jako "kurier - zaopatrzeniowiec"
    zostaje wyslany na dluższa trasę, czas pracy np. 16h (oczywiście ze
    zmiennikiem).
    Pytanie: delegacja czy nadgodziny ?

    sS

  • 6. Data: 2006-02-13 23:46:16
    Od: Marek <n...@p...tu>

    > to znaczy, że pracodawca może wprowadzić limit kilometrów (np.
    > 100 w ciągu tygodnia) który wypłaci zgodnie z kilometrówką.
    > Sobie wlicza w koszty, ty masz jako dochód nieopodatkowany

    Nie jestem pewny jak z podatkiem (nie jestem księgowym - może
    ktoś inny wie i rozwinie), ale dotarło do mnie, że od jakiegoś
    czasu liczy się od tego ZUS, jak od przychodu pracownika.

    --
    M.