PracaGrupypl.praca.dyskusje › Do kogo odwołać się?

  • 1. Data: 2006-02-13 16:00:43
    Temat: Do kogo odwołać się?
    Od: "Sanmiguel" <s...@p...onet.pl>

    W styczniu tego roku złożyłem wniosek w Powiatowym Urzędzie Pracy o
    przyznanie dotacji z Funduszu Pracy na podjęcie działalności gospodarczej.
    Dostarczyłem wszystkie wymagane dokumenty oraz znalazłem dwóch żyrantów.
    Dziś dostałem odpowiedź. Niestety- negatywną. Pracownik PUP uzasadnia w
    piśmie cyt.:"istnieje szeroko rozwinięta konkurencja w zakresie planowanej
    działalności gospodarczej".Nie wiem gdzie się odwołać od tego bzdurnego
    pisma, ponieważ nie jest ono decyzją i nie ma w nim adnotacji o tym gdzie
    mogę się odwołać. Udałem się dziś do szanownej pani dyrektor PUP. Niestety
    sekretarka stwierdziła, że pani dyr. nie ma czasu i że od tego pisma nie ma
    odwołania. Czy ktoś miał już takie problemy i jak z tym walczył?

  • 2. Data: 2006-02-13 22:44:17
    Temat: Re: Do kogo odwołać się?
    Od: Marek <n...@p...tu>

> [...]
    > dyrektor PUP. Niestety sekretarka stwierdziła, że pani dyr. nie
    > ma czasu i że od tego pisma nie ma odwołania. Czy ktoś miał już

    Tak - odpowiedź z Wysokiego Urzędu na pismo z setką
    załączników, zgodnie z otrzymaną wcześniej specyfikacją.
    W uzasadnieniu podano - dokumentacja nie jest kompletna.
    Nikt nie raczył napisać, czego brakuje.

    Ten fakt podaję tylko jako ciekawostkę, ale potwierdzającą
    dokładnie to, co piszesz. Przypuszczam po prostu, że nie mają
    kasy za dużo i "bele kto" nie dostaje takich pieniędzy, co Tobie
    "się zachciało". Argument o szerokiej konkurencji to żaden
    argument, jeśli ma się dobry marketing. Może napiszesz jeszcze,
    skąd weźmiesz zlecenia? Na dwoje babka wróżyła - albo dostaniesz
    kasę, albo inni dostaną Twoje pomysły :-))).

    --
    M.

  • 3. Data: 2006-02-14 07:21:39
    Od: "mhl999 " <m...@N...gazeta.pl>

    Sanmiguel <s...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > pani dyr. nie ma czasu i że od tego pisma nie ma odwołania. Czy ktoś miał

    na poczatek:

    - zloz odwolanie do PUP, w ktorym skladales wniosek, proszac w niej o
    konkretna argumentacje, bo ich chybiona odpowiedz sugeruje, ze nikt nie moze
    zalozyc wlasnej dzialalnosci ze srodkow jakie ma PUP. praktycznie w kazdej
    branzy jest konkurencja i "konia z kopytami" dla tego kto znajdzie taka, w
    ktorej jej nie napotka :)

    - idz do sekretarki i umow sie na inny termin z pania dyrektor, byle nie na
    juz i teraz, bo naprawde moze nie miec czasu. nawet jesli by to mialo byc za 2
    tyg to i tak sie umow.

    - jesli nie mozesz sie umowic to zadzwon. sekretarce powiedz, ze interesuje
    cie zatrudnienie 30 bezrobotnych i chcesz rozmawiac na ten temat tylko i
    wylacznie z p.dyrektor. wybieg bo wybieg ale skoro nie ma innej rady to czemu
    nie:)

    - powiadom "fakt" albo "superexpress" moze sie tym zainteresuja. ty i tak
    jestes na straconej pozycji, takze moze tylko zyskac.

    - uderz w fundusz mikro, tam masz chyba wieksze szanse

  • 4. Data: 2006-02-14 15:52:57
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Użytkownik "mhl999 " <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > w kazdej branzy jest konkurencja i "konia z kopytami" dla tego kto
    > znajdzie taka, w ktorej jej nie napotka :)

    A swoją drogą, jeżeli to up rozdysponowuje pieniądze na podstawie biznes
    planów, to niezłe kadry tam mają. Przeważnie ludzie uczą sie kilka lat,
    aby potem w banku móc badać zdolność kredytową, przewidywać powodzenie
    danego przedsięwzięcia, a tu, i potrafią bezrobotnych obsłużyć i ocenić
    biznes plan. Pogratulować ;)
    Zresztą w bankach mają do dyspozycji takie narzędzia, jak wskaźniki
    branżowe, literaturę fachową, znają przewidywania koniunktury na dany
    produkt, usługę, a przede wszystkim mają doświadczenie.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 5. Data: 2006-02-14 17:53:35
    Od: "mhl999 " <m...@N...gazeta.pl>

    Nikiel ;-\) <n...@p...fm> napisał(a):

    > A swoją drogą, jeżeli to up rozdysponowuje pieniądze na podstawie biznes
    > planów, to niezłe kadry tam mają.

    "bardzo dobre" kadry maja. pamietam, ze jak kiedys sam skladalem taki wniosek,
    bo stwierdzilem, ze milo miec tani kredyt, to mialem wyliczone (odpowiedni
    arkusz w excelu) zuzycie pradu w zaleznosci od liczby stanowisk roboczych oraz
    od tego jakiej mocy zarowke wloze do lampy. natomiast liczba stanowisk i lamp
    byla wyliczana na podstawie powierzchni lokalu. na postawie liczby stanowisk
    wyliczana byla niezbedna liczba pracownikow oraz koszty ich ubrania,
    wyposazenia w niezbedne narzedzia pracy.

    pani przyjmujaca wniosek zdebiala - stwierdzila, ze to jest zbyt dokladne :-D