PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pierwsza praca

  • 11. Data: 2007-05-14 07:47:25
    Temat: Re: Pierwsza praca
    Od: "Patrycja" <p...@k...pl>

    Użytkownik "Paweł Sikorski" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:f2829k$202$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > w białymstoku jak wyrabiałem pare lat temu, nie trzeba było ...
    > wystarczyło podanie (czyt. wyrażenie chęci posiadania nipu, bo i tak
    > wcześniej czy później każdy będzie go potrzebował)

    w krakowie, moje "chcenie" spotkalo sie z "ale po co pani? przeciez pani nie
    potrzebuje na razie. nie, nie ma mozliwosci miec 'ot tak'" itp.

  • 12. Data: 2007-05-14 11:09:23
    Od: emm0r <m...@g...com>

    On 13 Maj, 18:59, Tomcio <o...@p...com> wrote:

    > Trzeba tez wybrac drugi filar emerytalny, chyba ze chcesz aby ZUS cie
    > wylosowal.
    >
    > Oczywiscie NIP juz masz ?

    Nie mam.

    Przed chwilą podpisałem umowę zlecenie, na razie na 5 dni. Czy teraz
    muszę biec do US po NIP ?
    Czy po otrzymaniu wynagrodzenia muszę się jakoś rozliczać ?

    Pozdrawiam.

  • 13. Data: 2007-05-14 11:09:46
    Od: emm0r <m...@g...com>

  • 14. Data: 2007-05-14 11:25:14
    Od: "Patrycja" <p...@k...pl>

    no przydaloby sie. w przyszlym roku czeka Cie rozliczanko ;)

  • 15. Data: 2007-05-14 21:01:08
    Od: "LukaszS" <l...@p...onet_WYTNIJ_.pl>

    > no przydaloby sie. w przyszlym roku czeka Cie rozliczanko ;)

    Podczas składania miesięcznych zaliczek księgowa też musi podać NIP. Tak
    więc problem powstanie bodaj 20 czerwca. POgadaj z księgową w czerwcu. Może
    załatwi to za Ciebie, albo przynajmniej pomoże.

  • 16. Data: 2007-05-15 12:04:14
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2007-05-14 23:01 [LukaszS] napisał(a):

    > Podczas składania miesięcznych zaliczek księgowa też musi podać NIP. Tak

    Jaki? Nie składa się informacji imiennych o pracownikach z PIT-4.
    Wszystko idzie jedną kupą a do rozbicia kwot na osoby służą PIT-11 lub
    8B wystawiane po zakończeniu roku podatkowego lub ustaniu zatrudnienia.
    NIP byłby potrzebny na początku do ZUS ale jak uczeń to pewnie
    obowiązkowym ubezpieczeniom nie podlega.

    --
    : Pozdrawiam, _ [Pe.Ka] Paweł Kruk _ ::
    ::: _ _^_ //\ peka1972#gazeta.pl GG:2091615 //\::

  • 17. Data: 2007-05-15 18:48:34
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 14 May 2007 23:01:08 +0200, "LukaszS"
    <l...@p...onet_WYTNIJ_.pl> wrote:

    >Podczas składania miesięcznych zaliczek księgowa też musi podać NIP.
    NIP zleceniodawcy.

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl