PracaGrupypl.praca.dyskusje › Technoservice - ktoś spotkał się ?

  • 1. Data: 2007-05-12 08:08:27
    Temat: Technoservice - ktoś spotkał się ?
    Od: "pytajnik." <s...@o...pl>

    Witam wszystkich,
    interesuje mnie opinia osób,które pracowały dla firmy outsourcingowej
    technoservice z gdańska.
    Jeśli ktoś ma informacje na temat w/w firmy proszę o informacje, szczególnie
    w kontekście ich współpracy z instytucjami rządowymi.

    Na googlach nie znalazłem żadnych przydatnych opini.
    Z góry dzięki za odpowiedzi. :)

  • 2. Data: 2007-05-14 17:38:46
    Temat: Re: Technoservice - ktoś spotkał się ?
    Od: "::WireFree::" <m...@n...magicbox.pl>

    Technoservice to zaklad obwodow drukowanych tak sie sklada ze skladalem tam
    kilka zlecen i musze powiedziec ze produkty tej firmy sa takie se, juz nie
    wspomne o kosztach .

  • 3. Data: 2007-05-15 17:36:32
    Od: "Wojtek" <w...@w...pl>

    Ta firma specjalizuje sie w 2 dzialalnosciach:

    1 elektroniczne obwody drukowane
    2 posrednictwo pracy

    Trudno cokolwiek wiecej powiedziec. jesli chodzi o posrednictwo to dominuje
    typowa praca dla studentow:
    ulotki, inwentaryzacje, promocje.