PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pierwsz rozmowa kwalifikacyjna...

  • 1. Data: 2006-05-09 11:11:14
    Temat: Pierwsz rozmowa kwalifikacyjna...
    Od: "Monika" <m...@o...pl>

    Jutro ide na moja pierwsz w zyciu rozmowe kwalifikacyjna i mam
    strasznego pietra... Naczytalam sie roznych rad o takich rozmowach i
    sie teraz studiuje wiedze na temat mojego przyszlego pracodawcy ;-) Jak
    myslicie ile moze zarabiac operator sklepu internetowego? Obrobka
    zdjec, ich wybro na strone sklepu, odpowiadanie klientom, aukcje na
    allegro i innych serwisach aukcyjnych. Praca zdalna, zastanawiam sie
    wlasnie nad kwestia finansowa, bo moga mi przeciez zadac pytanie jakie
    sa moje oczekiwania. To ma byc dla mnie praca dodatkowa.

    Monika

  • 2. Data: 2006-05-09 21:48:22
    Temat: Re: Pierwsz rozmowa kwalifikacyjna...
    Od: studentos <s...@T...pl>

    09-05-2006, na pl.praca.dyskusje, Monika napisał(a):

    > Jutro ide na moja pierwsz w zyciu rozmowe kwalifikacyjna i mam
    > strasznego pietra...

    Masz niestety twardy orzech do zgryzienia. Moim zdaniem najgorsze pytanie
    jakie pada, to pytanie o wynagrodzenie. I to nie dlatego, że trudno na nie
    odpowiedzieć, tylko dlatego, że czasem pracodawcą trudno jest zrozumieć
    jego wysokość... Moje obserwacje są takie, że często podanie oczekiwanej
    kwoty może zamknąć dalszą rozmowę. Dlatego doradziłbym Ci, jeśli oczywiście
    nie zadadzą pytania wprost o kwotę, odpowiedzieć jakoś lakonicznie... Jeśli
    pytanie jest o konkretną kwotę, to wymień ją (osobiście wymieniłbym trochę
    wyższą...:) i dodaj, że jest to naturalnie otwarta sprawa do dyskusji.
    Osobiście zawsze mówiłem o kwocie netto, żeby nie było wątpliwości ile
    będziesz dostawać na rękę

    P.S. Powodzenia, daj znać jak poszło !
    studentos

  • 3. Data: 2006-05-09 22:35:32
    Od: "Monika" <m...@o...pl>

    Nie dziekuje ;-)

    Monika

  • 4. Data: 2006-05-10 05:47:51
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > odpowiedzieć, tylko dlatego, że czasem pracodawcą trudno jest zrozumieć

    jak przestaniesz kiedys byc Studentosem, to sie bedzesz smial z tego co napisałeś:)
    czego na prawde szczerze życze.

    fotech

  • 5. Data: 2006-05-10 16:23:05
    Od: "Monika" <m...@o...pl>

    Ja tylko napisze, ze zostalam przyjeta i nie zadali mi pytania o moje
    oczekiwania finansowe- sami zaproponowali wynagrodzeni ;-)

    --
    Monika

  • 6. Data: 2006-05-10 16:32:43
    Od: MaREK <m...@o...pl>

    Monika napisał(a):
    > Ja tylko napisze, ze zostalam przyjeta i nie zadali mi pytania o moje
    > oczekiwania finansowe- sami zaproponowali wynagrodzeni ;-)

    Jeśli nie chcesz nie odpowiadaj na to pytanie, albo tylko na priv,
    zapytam cytatem "ile moze zarabiac operator sklepu internetowego?"
    :-)
    --
    Pozdrawiam Marek
    GG: 4086323

  • 7. Data: 2006-05-10 19:34:14
    Od: rocq <r...@o...pl>

    MaREK napisał(a):
    > Jeśli nie chcesz nie odpowiadaj na to pytanie, albo tylko na priv,
    > zapytam cytatem "ile moze zarabiac operator sklepu internetowego?"
    > :-)

    mnie to by takze interesowalo :)

  • 8. Data: 2006-05-10 19:36:28
    Od: "Monika" <m...@o...pl>

    Nie bede wypisywala na forum, bo jeszcze ktos pomysli, ze za duzo ;-)
    Mam stala pensje co miesiac plus 20% prowizji od sprzedanego towaru.

    --
    Monika

  • 9. Data: 2006-05-10 19:40:08
    Od: studentos <s...@T...pl>

    10-05-2006, na pl.praca.dyskusje, fotech napisał(a):

    > jak przestaniesz kiedys byc Studentosem, to sie bedzesz smial z tego co napisałeś:)
    czego na prawde szczerze życze.

    Z przyjemnością poczytam rozwinięcie Twojej myśli.../nie ironiczne/
    studentos