PracaGrupypl.praca.dyskusje › świadectwo pracy a ilość dni urlopu

  • 1. Data: 2006-05-09 08:41:40
    Temat: świadectwo pracy a ilość dni urlopu
    Od: "PiOtReK" <p...@s...postu>

    Witam,
    Pom przepracowaniu ponad 3 lat w firmie i wykorzystaniu całego urlopu (pełny
    etat, 1 praca po studiach) na swiadectwie pracy mam ze w okresie
    zatrudnienia wykorzystalem 9 dni?
    Czy to jest OK? A moze sa to dni urlopu ostatniego roku zatrudnienia?
    Rozumiem, ze dla mnie jako pracownika taki zapis jest korzystniejszy, bo
    swiadczy ze wiecej pracowalem :).
    Ale czy nie rodzi to jakis innych problemow i zagrozen w ewetualnej
    przyszlosci?
    Z gory dziekuje za sugestie.

    --
    pozdrawiam,
    Piotr

  • 2. Data: 2006-05-09 10:06:06
    Temat: Re: świadectwo pracy a ilość dni urlopu
    Od: "Anna 'Akna' Strzyżewska" <akna[nospam]@gazeta.pl>

    Użytkownik "PiOtReK" <p...@s...postu> napisał w wiadomości
> [...]
    > zatrudnienia wykorzystalem 9 dni?
    > Czy to jest OK? A moze sa to dni urlopu ostatniego roku zatrudnienia?
    Na świadectwie pracy wykazuje się wykorzystany urlop za dany rok. Nie
    wykazuje się ile urlopu pracownik wykorzystał w ciągu całego zatrudnienia w
    firmie.

    Pozdrawiam
    Akna

  • 3. Data: 2006-05-09 14:26:47
    Od: "PiOtReK" <p...@s...postu>

    Anna 'Akna' Strzyżewska <akna[nospam]@gazeta.pl> rzekł(a):

    > Na świadectwie pracy wykazuje się wykorzystany urlop za dany rok. Nie
    > wykazuje się ile urlopu pracownik wykorzystał w ciągu całego
    > zatrudnienia w firmie.

    Dziękuje za informację.
    Moje zainteresowanie wzbudził fakt iż ta informacja leże na liście
    zatytułowanej: "W okresie *zatrudnienia* Pracownik: "

    --
    pozdrawiam,
    Piotr